Karta dźwiękowa Creative zamiast odtwarzacza mp3
Kieszonkowa karta muzyczna Sound Blaster E3 otwiera zupełnie nowe możliwości przed fanami mobilnej muzyki. Jak do tej pory użytkownicy smartfonów oraz tabletów byli skazani na kompromis pomiędzy jakością brzemienia i mobilnością. Nowe rozwiązanie Creative pozwala na wierne odwzorowanie dźwięku w dowolnym miejscu - parku, metrze czy pokoju. Sound Blaster E3 współpracuje ze słuchawkami o maksymalnej impedancji 600 omów. Karta ma także wysokiej klasy 24-bitowy przetwornik cyfrowo-analogowy, lepszy od tych w montowanych w telefonie lub tablecie. Sound Blaster E3 bierze tą rolę na siebie, zastępuje je, dzięki temu użytkownik otrzymuje o wiele lepszą jakość dźwięku od tej oferowanej przez urządzenie mobilne.
Sound Blaster E3 może łączyć się ze źródłem dźwięku przewodowo (wtyk 3,5 mm lub interfejs USB 2.0) oraz bezprzewodowo przy wykorzystaniu technologii Bluetooth. Karta wyposażona jest w podwójne wyjście słuchawkowe, co umożliwia współdzielenie muzyki, wejście liniowe, port microUSB 2.0 oraz umożliwiający rozmowy telefoniczne mikrofon. Użytkownicy komputerów PC lub Mac, mogą aktywować technologię Crystal Voice, która redukuje szumy i zapewnia czystą barwę głosu podczas konwersacji.
[[[zdjecie,16139,duze]]] Niewielkie rozmiary karty, wymiary (60,5 x 45 x 23) mm oraz masa (44 gramy), pozwalają schować ją do kieszeni, podręcznej torby czy w przypiąć do odzieży. Warto dodać, że Sound Blaster E3 ma własne przyciski służące do wybierania utworów i regulacji głośności. Urządzenie zasila wbudowany akumulator, który umożliwia osiem godzin pracy.
- Sound Blaster E3 to rewelacyjny produkt dla osób słuchających muzyki za pośrednictwem telefonów komórkowych. Wzmacniacz w bardzo prosty sposób łączy się z urządzeniem. Co ważne, można go zamontować na stałe lub przypiąć za pomocą klipsa do koszuli bądź kurtki. Jego parametry pozwalają wykorzystać go również jako wysokiej klasy wzmacniacz słuchawkowy. Warto podkreślić, że Sound Blaster E3 kosztuje 499 PLN. To zdecydowanie najtańsze rozwiązanie w tym segmencie rynku - mówi Rafał Herman, dyrektor handlowy Creative.
źródło: creative/agdrtv24.pl