Kaspersky Lab ponownie z zespołem Scuderia Ferrari
„Cieszymy się, że znów możemy zaistnieć w świecie Formuły 1. Partnerstwo z zespołem Scuderia Ferrari wniosło nową pasję do naszej firmy i stanowi nasz ogromny sukces. Kaspersky Lab podziela główne wartości promowane przez Ferrari: obie firmy mierzą wysoko, zawsze idą do przodu i nieustannie wprowadzają innowacje. Z radością będziemy dopingować Scuderię w nadchodzącym sezonie, obserwując nasze logo na nosie bolidu Scuderia Ferrari 2012” - mówi Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab.
Kaspersky Lab wkroczył do świata wyścigów samochodowych w maju 2010 roku, sponsorując samochody Ferrari GT2 zespołu AF Corse w Mistrzostwach serii Le Mans i przyjmując statut „dostawcy” Scuderia Ferrari w Formule 1. Pół roku później Kaspersky Lab został sponsorem zespołu, a logo firmy pojawiło się na samochodach Formuły 1 Ferrari.
W ramach współpracy firmy wprowadziły również produkt pod obiema markami: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. To rozwiązanie bezpieczeństwa zawiera interfejs w stylu Ferrari oraz grę symulacyjną Ferrari Virtual Academy. Produkt łączy najlepsze technologie antywirusowe firmy Kaspersky Lab ze znanym na całym świecie wizerunkiem Scuderia Ferrari. Logo firmy Kaspersky Lab zaprezentuje się na nosie i po bokach samochodów, jak również na kombinezonach kierowców podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonie 2012 i 2013. Odbędzie się to w ramach nowej rozszerzonej umowy sponsorskiej pomiędzy Scuderia Ferrari a Kaspersky Lab, przedstawionej podczas finału wyścigów Grand Prix Formuły 1 sezonu 2011 w São Paulo.
Dla formalności dodamy, że w pierwszym GP tego sezonu, które odbyło się w Australii kierowcy Ferrari nie wypadli zbyt okazale - Fernando Alonso był piąty zaś Felipe Massa nie dojechał do mety. W najbliższy weekend GP Malezji.
źródło: kasperskylab/agdrtv24.pl