Kiano Assistance - nowa usługa dla klientów tabletów Core 10.1 3G
Jakich udogodnień mogą spodziewać się użytkownicy Kiano Cre 10.1 3G? Przede wszystkim GWARANCJA SERWISU W 5 dni roboczych. o wyjątkowo krótki czas serwisu, ponadto klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Aby komfort użytkowania Kiano Core 10.1 3G był jeszcze wyższy firma Kiano w ramach Kiano Assistance wprowadza kontakt z dedykowanym KONSULTANTEM. Klient po zarejestrowaniu się w panelu Kiano, otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie skonsultować się w każdej sprawie dotyczącej Core 10.1 3G tj. obsługi technicznej, sprawdzenie statusu reklamacji czy też po prostu rozmowy o produkcie.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa KIANO ASSISTACE zostanie uruchomiona 15 czerwca 2013.
źródło: kiano/agdrtv24.pl