Kodak Scan Station 700 - nowa seria skanerów sieciowych
Kodak Scan Station 700 znajdzie zastosowanie w sekretariatach i biurach firm, kancelariach instytucji publicznych, sektorze finansowym, ubezpieczeniowym czy w edukacji. Przeznaczony jest dla tych użytkowników, którzy chcą zarządzać zadaniami związanymi ze skanowaniem z poziomu urządzenia, czyli z pominięciem każdorazowego przygotowywania na komputerze parametrów do skanowania dokumentu. W tym celu skaner został wyposażony w kolorowy, 9,7-calowy ekran dotykowy, który daje możliwości prezentowania i wyboru wielu dostępnych opcji skanowania, planowania kolejnych etapów pracy z przetworzonym do wersji elektronicznej dokumentem, a także podglądu.
Scan Station 700 posiada całkowicie spolszczony interfejs użytkownika, co znacznie wpływa na prostą i intuicyjną obsługę skanera. Zintegrowana z urządzeniem technologia Kodak Perfect Page zapewnia najwyższą jakość zeskanowanych dokumentów. Wysyłanie plików może być wykonywane do wielu miejsc docelowych, m.in. wiadomości e-mail, serwera faksu, ftp, Sharepoint czy Kofax Front Office Server. Wbudowany silnik OCR pozwala na tworzenie dokumentów w formacie tif, jpg, bmp, PDF, doc, xls, xml, także w j. polskim. Skaner można wyposażyć w zewnętrzny moduł (flatbed) formatu A3 oraz A4.
Sieciowy skaner Kodak Scan Station 700 oferuje dzienną wydajność na poziomie 6 tys. stron, prędkość skanowania wynosi 50 arkuszy A4 lub 100 obrazów na minutę (przy 200 dpi), maksymalna rozdzielczość skanowanych dokumentów wynosi 600 dpi. Urządzenie jest kompaktowych wymiarów (38.2 x 35.6 x 20.6 cm), zastosowano w nim podwójne podświetlenie typu LED wpływające na niższe zużycie energii elektrycznej oraz zapewniające gotowość do pracy zaraz po włączeniu skanera.
- Dostępność, gwarancja, cena
Seria skanerów Kodak Scan Station 700 jest już dostępna w Veracomp. Gwarancja na urządzenia wynosi 12 miesięcy z opcją wymiany do 4 dni roboczych w razie ewentualnej awarii. Skaner jest dostępny w cenie SRP netto 2295 Euro.
źródło: veracomp/agdrtv24.pl