Kolejna misja Jamesa Bonda w nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej produktów Sony
Jesienią tego roku Daniel Craig ponownie wcieli się w postać tajnego agenta MI6 Jamesa Bonda i weźmie udział w nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej produktów Sony. Twórcy kampanii wykorzystali ścisłe związki Sony z serią filmów o Jamesie Bondzie i premierę 23. filmu z tej serii, zatytułowanego SKYFALL, która odbędzie się 26 października.
Kampania „ZJEDNOCZONA INTELIGENCJA” („INTELLIGENCE GATHERED”), prowadzona w Internecie oraz innych mediach, będzie poświęcona wybranym, innowacyjnym i współpracującym ze sobą produktom Sony, takim jak smartfon Xperia T, Xperia Tablet S, laptopy VAIO i telewizory BRAVIA. Wiele spośród nich, w tym telefon Xperia T, pojawi się również w filmie SKYFALL. Na 60- i 30-sekundowych spotach reklamowych z serii „ZJEDNOCZONA INTELIGENCJA” zobaczymy, jak James Bond przenika do ściśle strzeżonego kompleksu, w którym mieści się centrum dowodzenia, i sprawnie likwiduje napotykanych po drodze przeciwników. Wyświetlane na ekranach BRAVIA, laptopach VAIO, tabletach Xperia i smartfonie Xperia™ T działania Bonda, śledzone z rosnącym niepokojem przez tajemniczą kobietę, będą okazją do zademonstrowania doskonałej współpracy tych innowacyjnych urządzeń przy gromadzeniu i łączeniu informacji i wiedzy.
Pod koniec spotu agent 007 wchodzi do centrum dowodzenia, przysiada się do śledzącej go kobiety i enigmatycznie pyta: „Szuka pani kogoś?” — na dowód, że tylko Bond potrafi przechytrzyć technologię Sony. Globalnej kampanii w telewizji, sieciach kinowych i mediach drukowanych towarzyszyć będą różnorodne działania, podejmowane między innymi w witrynach internetowych Sony na całym świecie oraz w lokalnych sieciach sprzedaży detalicznej.
" Bond jest najlepszy z najlepszych i wymaga tego, co najlepsze " mówi Izabela Wojnarowicz, dyrektor marketingu Sony w Polsce. " Posiadanie urządzeń o absolutnie najwyższej jakości, które zapewniają łączność i pomagają mu sprawnie działać, to dla niego sprawa życia lub śmierci. Najnowsze technologie towarzyszą mu nieustannie, kiedy śledzi złoczyńców, telefonuje do M lub sprawdza na swoim GPS-ie, jak najszybciej wyrwać się z opresji".
"Najnowsze produkty Sony w filmie i kampanii reklamowej doskonale pasują do Bonda i SKYFALL. Poprzez kampanię pokazujemy, jak różne technologie i produkty mogą współdziałać z korzyścią dla klientów. " dodaje Izabela Wojnarowicz.
Cechy produktów
BRAVIA
- Format Full HD: wyraźnie widoczny każdy szczegół
- Płynna, pełna szczegółów akcja dzięki technologii Motionflow XR 800 Hz — Lepsza ostrość obrazu i duża ilość szczegółów dzięki oglądaniu wartkiej akcji w grach, sporcie i na filmach w tempie będącym odpowiednikiem 800 klatek na sekundę
- Podświetlenie krawędziowe Dynamic Edge LED z funkcją lokalnego wygaszania — Wysoka jakość obrazu z głębokimi, szczegółowo oddanymi odcieniami czerni dzięki technologii podświetlenia LED z lokalnym wygaszaniem
- Panel OptiContrast zapewniający kinową jakość obrazu — Duży kontrast, zachowane szczegóły w odcieniach czerni i ograniczone do minimum odbicia zewnętrznego światła
- Wbudowana sieć Wi-Fi® pozwalająca na łatwe łączenie się z Internetem — Oglądanie materiałów rozrywkowych z domowej sieci bezprzewodowej i Internetu bez wprowadzających bałagan kabli
- Łatwe podłączanie telewizora do Internetu — możliwość oglądania pełnoekranowych filmów, wyświetlania aplikacji, odtwarzania muzyki i korzystania z serwisów społecznościowych w Sony Entertainment Network
- Prowadzenia rozmów głosowych i wideo za pomocą programu Skype™ — Możliwość dodania kamery i mikrofonu w celu łączenia się za darmo z rodziną i znajomymi za pomocą programu Skype™
Xperia T (rozpoznawany na całym świecie jako „telefon Bonda”):
- Wyświetlacz HD Reality 4,6" zapewniającym idealną ostrość i czystość obrazu systemem Mobile BRAVIA® Engine
- Szybki, 13-megapikselowy aparat przechodzący od uśpienia do zdjęć w ciągu nieco ponad sekundy
- Najwyższa jakość obrazu dzięki możliwości zapisu filmu HD Full 1080p i przedniej kamerze HD 720p
- Łatwe podłączanie dzięki opartej na technologii NFC technologii One-touch
- Certyfikat PlayStation™ Certified
- Taktowany zegarem 1,5 GHz, dwurdzeniowy procesor najnowszej generacji zapewniający większą wydajność akumulatora, szybkie działanie i znakomitą ostrość grafiki
- System Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich). Możliwość aktualizacji do wersji Android 4.1 (Jelly Bean) po wprowadzeniu na rynek. Szczegółowy harmonogram zostanie podany później
- Funkcja łączności MHL do wyświetlania treści na dużym ekranie bez użycia ładowarki
- Możliwość wyświetlania zdjęć i filmów na telewizorze z łączem HDMI przy użyciu doku Xperia wyposażonego w konwerter MHL-HDMI i złącze ładujące
- *Na niektórych rynkach model Xperia T będzie nosił nazwę Xperia TX
- Dostępny w kolorze czarnym, srebrnym i białym
Xperia Tablet S
- Bardzo smukła obudowa z aluminium i odporna na zachlapanie wodą konstrukcja: możliwość użycia zawsze i wszędzie
- Czterordzeniowy procesor NVIDIA® Tegra® 3 i system operacyjny Android 4.0.3
- Kolorowy wyświetlacz LCD TFT 9,4"
- Certyfikat PlayStation™ Certified
- Uniwersalny pilot pozwalający na przełączanie kanałów telewizyjnych i zmienianie ustawień zestawu muzycznego.
- Tworzenie profili i dzielenie się z rodziną i znajomymi
- Szereg stylowych akcesoriów pozwalających na stworzenie jeszcze bardziej atrakcyjnego tabletu Xperia S
- Zdumiewająca szybkość działania aplikacji i gier oraz przeglądania filmów i muzyki w najbardziej fascynującym urządzeniu z serii Xperia™
Seria VAIO S
- Różne procesory, w tym Intel® Core™ i7
- Oryginalny system Windows® 7 w wersji Ultimate lub innej
- Wyświetlacz VAIO Premium 33,7 cm (13,3"), rozdzielczość 1600 x 900
- Wykończenie włóknem węglowym
- Do 2 GB pamięci graficznej
źródło: sony/agdrtv24.pl