Komputronik od 23 lat na rynku
Komputronik – sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Swój asortyment, w którym obecnie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek, rozwija konsekwentnie niemal od ćwierćwiecza. Dzięki temu jest nie tylko jedną z najdłużej działających, ale i największych marek na polskim rynku. Obecnie Komputronik posiada prawie 140 placówek stacjonarnych w całym kraju, a także prowadzi sprzedaż internetową.
Miniony rok w kwestii rozwoju sprzedaży stacjonarnej był dla marki Komputronik bardzo dynamiczny. Firma świętowała 27 otwarć i reotwarć salonów, a w tym roku zapowiedziała zwiększenie tego wyniku. Oprócz tego, że na mapie Polski pojawiają się nowe salony, te funkcjonujące od lat nie tracą na popularności i wciąż ciesząc się stabilną pozycją, świętują kolejne urodziny. W nadchodzący weekend, 2 marca, marka zapowiada huczne świętowanie urodzin swoich dwóch salonów: w Krotoszynie i w Jarosławiu. Ten drugi dodatkowo powiększa swą powierzchnię. To odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów oraz powiększającą się stale ofertę.
Z tej okazji urodzin, podobnie jak w przypadku wszystkich poprzednich i planowanych otwarć, Komputronik przygotował dla klientów szereg specjalnych promocji i atrakcyjną ofertę produktową. W niskich cenach na klientów będą czekały laptopy i smartfony. Odwiedzający będą mogli też skorzystać z promocyjnej oferty na akcesoria komputerowe na przykład myszki czy dyski zewnętrzne.
Niesłabnąca popularność sklepów czy salonów stacjonarnych w tym, czy innych przypadkach, wynika z faktu, że rozpoznawalne marki wciąż przyciągają klientów zarówno ze względu na swoją renomę, jak i specyfikę asortymentu, który skłania konsumentów, aby poznać go bliżej, a jednocześnie skorzystać z profesjonalnego i osobistego doradztwa specjalistów. Dlatego przyszłość handlu stacjonarnego, nawet mimo rosnącego znaczenia e-commerce, wydaje się być wciąż pomyślna.
źródło: komputronik
źródło: agdrtv24.pl