Koncert Mariah Carey w ramach kampanii reklamowej - Chwile, które łączą
Mariah Carey i T-Mobile rozpoczęli odliczania czasu do Świąt Bożego Narodzenia wykonaniem najnowszego gwiazdkowego przeboju artystki pt. "Oh Santa". Nawiązując do atmosfery Świąt i tradycji wręczania gwiazdkowych prezentów, T-Mobile zorganizował wyjątkowe wydarzenie: Mariah wykonała swoje największe świąteczne przeboje jednocześnie w pięciu europejskich miastach (Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy) przed tysiącami przechodniów dzięki zastosowaniu technologii holograficznej.
Artystka zaśpiewała cztery utwory, w tym przeboje znajdujące się obecnie na 1. i 2. miejscu świątecznej listy "Billboard Holiday Chart", czyli "All I Want for Christmas is You" i "Oh Santa", a także "Hero". Podczas wykonywania tradycyjnej kolędy "Cicha noc" do artystki dołączyła ponad pięciotysięczna widownia śpiewając w swoich ojczystych językach. Dodatkowo uczestnicy występu mogli pobrać i wyświetlić na swoich smartfonach wirtualną świeczkę, co pozwoliło stworzyć barwny spektakl w pięciu miastach naraz.
Wydarzenie to stanowi podstawę nowej kampanii reklamowej, którą Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze. W Polsce nowa kampania będzie promowała świąteczne prezenty w ofercie T Mobile: wysyłanie nielimitowanych SMSów i MMSów do wszystkich użytkowników T-Mobile w kraju i na świecie, gry, jak również smartfony w atrakcyjnych cenach z dostępem do Internetu.
źródło: T-Mobile