

Koniec kampanii Sherlybox na Kickstarterze. Jest sukces!
2014-07-04 11:25:00
Prywatna chmura projektu polskiego start-upu technologicznego Sher.ly została ufundowana w ciągu pierwszych 6 dni kampanii, gromadząc wymagane minimum środków do rozpoczęcia produkcji: 69 000 USD. Kolejne dni kampanii pozwoliły zwiększyć zebraną kwotę do 154 106 USD. Projekt został więc ostatecznie ufundowany w 223%.
Fakty i liczby:
- Zebrana kwota: 154 106 USD (223% planowanego pierwszego celu);
- Pierwszy cel w kwocie 69 000 USD zrealizowany w ciągu 6 dni (< 10 000 USD na dzień);
- Łączna liczba osób, które wsparły kampanię Sherlybox w serwisie Kickstarter: 896;
- Najbardziej popularna opcja wsparcia: dotacja w kwocie 199 USD w zamian za urządzenie Sherlybox z wbudowanym dyskiem HDD o wielkości 1TB;
- Najwyższa jednorazowa dotacja: 10 000 USD.
źródło: agdrtv24.pl
