Kup lodówkę, odbierz telewizor i wyjedź do słonecznej Toskanii
1 lipca 2013 r. rozpoczyna się nowa promocja chłodziarko-zamrażarek Sharp. Klienci, którzy zdecydują się na zakup wybranego modelu chłodziarko-zamrażarki otrzymają 24” lub 32” telewizor Sharp. Dodatkowo, wszyscy, którzy podczas trwania akcji promocyjnej zakupią dowolny model chłodziarko-zamrażarki Sharp, mogą wziąć udział w konkursie fotograficznym i wygrać wyjazd do Toskanii dla dwóch osób.
Promocja „Inspirująca świeżość dla Twojej kuchni” rozpoczyna się w lipcu i potrwa przez najbliższe dwa miesiące. W jej ramach wszyscy kupujący czterodrzwiową chłodziarko-zamrażarkę Sharp z serii W-French (modele SJ-FS820VSL, SJ-FS820VBK, SJ-FS810VBK, SJ-FS810VSL) otrzymają 32-calowy telewizor Sharp LC-32LE350VWH. Klienci, którzy zdecydują się na zakup chłodziarko-zamrażarki z linii Glass Collection (modele SJ-GC700VBK, SJ-GC700VSL, SJ-GC680VBK, SJ-GC680VSL) staną się posiadaczami 24-calowego telewizora Sharp LC-24LE250VWH. Warunkiem udziału w promocji jest rejestracja na stronie www.sharpfreshness.eu.
Uzupełnieniem promocji Sharp jest konkurs fotograficzny, w którym mogą wziąć udział wszyscy, którzy w czasie trwania akcji zakupią dowolny model chłodziarko-zamrażarki z oferty Sharp. Zarówno oni, jak i osoby, które otrzymały telewizor (jako nagrodę gwarantowaną) mają szansę na główną wygraną - dwuosobową podróż do Toskanii.
Konkurs polega na rejestracji na stronie www.sharpfreshness.eu oraz przesłaniu kreatywnego zdjęcia z własnej kuchni.
Chłodziarko-zamrażarki Sharp to urządzenia najwyższej klasy. Zastosowane w nich technologie gwarantują świeżość przechowywanych produktów. Łączą w sobie nie tylko szereg praktycznych rozwiązań dla użytkowników: pozwalają na oszczędność energii oraz są wyrazem wysmakowanego designu.
Szczegółowe informacje i regulamin promocji oraz lista modeli chłodziarko-zamrażarek objętych promocją znajdują się na stronie internetowej: www.sharpfreshness.eu.
Za przygotowanie i realizację promocji „Inspirująca świeżość dla Twojej kuchni”, w tym produkcję materiałów POS oraz stworzenie strony www.sharpfreshness.eu odpowiada agencja Mediatouch.
Akcja promocyjna przeprowadzona zostanie w Polsce, Słowenii, na Litwie, Węgrzech oraz Ukrainie.
źródło: sharp/agdrtv24.pl