Laur Konsumenta dla notebooków Samsung
Notebooki firmy Samsung zostały wyróżnione w konkursie Laur Konsumenta 2010, w kategorii Odkrycie Roku. Jest to dowód uznania ze strony klientów, którzy docenili, a swoim wyborem potwierdzili, najwyższą jakość produktów producenta.
„Bardzo cieszy nas wyróżnienie, które otrzymaliśmy. Nasza radość jest tym większa, że decyzja została podjęta na podstawie opinii konsumentów, którzy na nas głosowali. Zawsze dbamy
o satysfakcję naszych klientów, dlatego ta nagroda, ma dla nas wyjątkowe znaczenie" - mówi Berenika Dumas, IT Marketing Manager>>, Samsung Electronics Polska.
Pojawienie się w Polsce notebooków Samsung wprowadziło nową jakość w dziedzinie przenośnych komputerów. Otrzymanie nagrody z rąk konsumentów w rok od wejścia na rynek jest niezwykłym sukcesem, który jasno potwierdza ten fakt. W aktualnej ofercie Samsung są cztery serie różnych modeli notebooków, które wyróżniają się na tle konkurencji wysoką jakością, bogactwem parametrów oraz wyjątkową stylistyką. Nic więc dziwnego, że notebooki producenta są coraz chętniej kupowane. Według wyników badań przeprowadzonych przez instytut badawczy GFK Polonia, w pierwszym kwartale bieżącego roku firma Samsung zrealizowała prawie połowę swojej całej ubiegłorocznej sprzedaży, która wyniosła 150 tysięcy sztuk. Wzrost poziomu sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego spowodował, że Samsung awansował w rankingu producentów notebooków z czwartego miejsca na drugie.