Logitech - znowy strata netto, słabe wyniki sprzedażowe i...
...co dalej? Tym bardziej, że systemy komputerowe są coraz mniej zależne od urządzeń peryferyjnych - to główna bolączka marki Logitech, która już dziś musi poważnie zastanowić się nad przyszłością. Logitech twierdzi, że w pierwszym kwartale osiąnie stratę netto w wysokości 52 mln dolarów, rok wcześniej strata netto wynosiła 30 mln dolarów amerykańskich.
Jak informuje agencja Reuters kwartalna sprzedaż spadła o 2% z 469 mln $ do 480 mln $ w porównaniu do poprzedniego roku. Logitech nie ukrywa, że wpływ na słabszy popyt, a tym samym wyniki ma recesja na światowych rynkach, słabsza pozycja waluty euro w stosunku do dolara oraz fakt, że systemy komuterowe są coraz mniej zależne od peryferyjnych urządzeń. Producent zapowiedział wprowadzenie planu restrukturyzacji i oszczędności, którego korzyści będą widoczne w niedalekiej przyszłości.
źródło: reuters/agdrtv24.pl