

Luxoft wybrał TomTom NavKit dla platformy referencyjnej AllView
TomTom (Tom2) i Luxoft Holding, Inc poinformowały dziś o integracji silnika nawigacyjnego firmy TomTom o nazwie NavKit z swoją wielokrotnie nagradzaną platformą projektową AllView, umożliwiającą producentom samochodów optymalizację doświadczeń użytkowników i poprawę ich bezpieczeństwa poprzez zmniejszenie rozproszenia kierowcy, przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju aplikacji firm trzecich. Współpraca umożliwi łatwą integrację silnika nawigacyjnego NavKit z rozwiązaniami Luxoft w zakresie systemów infotainment przeznaczonymi dla globalnej bazy klientów.
„TomTom jest dostawcą systemu nawigacji światowej sławy, a silnik NavKit stanowi centrum wszystkich produktów nawigacyjnych tej firmy" - powiedział Mikhail Bykow, Dyrektor Zarządzający Luxoft Automotive. „Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą TomTom oraz integracji silnika NavKit z naszą platformą AllView™ UX. Współpraca umożliwi szybsze dostarczanie kompletnych rozwiązań nawigacyjnych oraz rozwój zaawansowanych systemów obsługi operatorskiej HMI dla naszych partnerów z branży motoryzacyjnej. Technologie nawigacyjne Luxoft, w tym Augmented Reality and Computer Vision Software Framework (obejmuje m.in. wykrywanie pojazdów i ich śledzenie na drodze; wspiera integrację nawigacji, danych mapowych i informacji z czujników oraz umożliwia prezentowanie wybranych obiektów w czasie rzeczywistym, współpracując z różnymi urządzeniami wyjściowych, takimi jak wyświetlacz radioodtwarzacza czy HUD) sprawiają, że rozwiązania nawigacyjne, które dostarczamy, są dostosowane do potrzeb naszych klientów.” „Cieszymy się, że Luxoft wybrał NavKit, naszą elastyczną i niezwykle przyszłościową platformę nawigacyjną” - powiedział Jan-Maarten de Vries, Wiceprezes Automotive Product Marketing TomTom. „W połączeniu z Luxoft AllView™, stworzyliśmy nowy produkt, który pozwala w łatwy sposób dostarczać najlepsze rozwiązania dla klientów."
źródło:luxoft/agdrtv24.p
