Malina Jankowska nowym szefem marketingu w polskim oddziale Microsoft
Malina Jankowska od 1 lipca kieruje zespołem Central Marketing Organization w polskim oddziale Microsoft. Dotychczas pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji marketingowej, a następnie odpowiadała za marketing i rozwój biznesu usług doradczych w PricewaterhouseCoopers. Na nowym stanowisku zastąpiła Agnieszkę Rynkowską, która kontynuuje karierę w Microsoft na stanowisku szefa grupy biznesowej Information Worker, odpowiedzialnej za produkty z rodziny Office.
W nowej roli Malina Jankowska odpowiedzialna jest za działania marketingowe firmy, zarówno te kierowane do segmentu konsumenckiego, jak i biznesowego. Jej bezpośrednim przełożonym jest szef działu Marketing & Operations, Przemysław Szuder.
„Bardzo się cieszę, że dołączyłam do zespołu polskiego oddziału firmy Microsoft. To ekscytujące zadanie tworzyć i realizować wielokanałowe kampanie w jednej z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych firm w branży IT. Jestem przekonana, że wraz z moim zespołem skutecznie przyczynimy się do dalszych sukcesów Microsoft w Polsce” - mówi Malina Jankowska.
Malina Jankowska ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W swojej karierze zajmowała się zarówno klasycznymi działaniami marketingowymi, skierowanymi do biznesu, jak i pracą przy projektach z wyspecjalizowanych obszarów marketingu oraz public relations. Przez ostatnie 7 lat pracowała w firmie PricewaterhouseCoopers pełniąc różne funkcje z zakresu marketingu i rozwoju biznesu. Jest absolwentką anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej. Jest jednym ze współzałożycieli Polskiego Instytutu Relacji Inwestorskich.