Mastercook chwali się dobrymi wynikami sprzedaży pralek ładowanych od góry
W pierwszym półroczu 2012 r. FagorMastercook odnotował ponad 35-procentowy wzrost sprzedaży pralek ładowanych od góry (top). Na wynik ten wpływ miała przede wszystkim dostępność tych urządzeń w nowoczesnych sieciach: RTV Euro AGD, Media Markt i Mix Electronics*.
W okresie od stycznia do czerwca 2012 r. udział ilościowy sprzedaży pralek ładowanych od góry marki Mastercook wzrósł o ponad 5 punktów procentowych, w porównaniu z analogicznym okresem w 2011 r. Najwięcej modeli zakupiono w popularnych sieciach ze sprzętem AGD i RTV, zlokalizowanych głównie w dużych miastach, gdzie najchętniej (35,2%) wybierana przez klientów pralka sygnowana jest logo Mastercook. Wraz ze wzrostem sprzedaży pralek z Wrocławia, rośnie również udział nowoczesnych sieci w rynku pralek. W porównaniu z ubiegłym rokiem odnotowano w nich wzrost sprzedaży pralek top o 11%*. Dzięki temu produkty z wrocławskiej fabryki FagorMastercook przyniosły sieciom największy wzrost sprzedaży, spośród wszystkich dystrybutorów tego typu urządzeń.
Pralki produkowane są we Wrocławiu, w najnowocześniejszej fabryce pralek top w Europie. Wydajność linii produkcyjnej FagorMastercook wynosi ponad pół miliona sztuk rocznie. Oznacza to, że we wrocławskiej fabryce, na powierzchni 35 000 m2, co 30 sek. wytwarzana jest nowa pralka ładowana od góry. Rosnącą popularnością cieszą się przede wszystkim pralki Mastercook oferujące oszczędności wody i energii m.in. najoszczędniejsza na rynku pralka automatyczna z systemem Water Saver, a także modele z proekologicznym systemem dozowania detergentów e-Dose, dzięki któremu zużycie środków piorących zmniejsza się nawet o 50%. Klienci szukają funkcjonalnych urządzeń z nowoczesnymi rozwiązaniami i o niewielkich rozmiarach, które sprawiają, że są one dobrą alternatywą dla modeli ładowanych od frontu.
* Na podstawie badań GFK Polonia
źródło: mastrcook/agdrtv24.pl