agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin

Mastercook informuje o wzroście sprzedaży zmywarek i pralek top

2012-08-16 11:16:00

W pralkach top firma zanotowała wzrost udziałów, w okresie styczeń-czerwiec 2012 r.,
o 8 p.p., osiągając ponad 21% udziału ilościowego. Tylko w maju udział ilościowy wzrósł o 11,1 p.p., do 24,4%. Oznacza to, że co czwarta pralka top, sprzedawana na polskim rynku, ma logo marki Mastercook. Od początku 2012 r. sprzedaż wzrosła o ponad 60% wartościowo, podczas gdy rynek w tym samym okresie wzrósł o niecałe 10%. Firma zanotowała również podwojenie sprzedaży zmywarek wolno stojących - wzrost o 78% wartościowo, przełożył się na wzrost udziałów rynkowych w okresie skumulowanym (I-V 2012) +1,4 p.p., osiągając 4% udziału rynkowego wartościowo (dane CECED).

Inwestycje w ekologię

Przeprowadzone inwestycje m.in. modernizacja fabryki sprzętu kuchennego oraz uruchomienie chemicznej podczyszczalni ścieków, pozwalają na redukcję zanieczyszczeń i ograniczają zużycie mediów. Firma realizuje działania w zakresie doskonalenia procesów produkcji, które pozwoliły zmniejszyć aż o 91% ilość emitowanego pyłu na sztukę wyprodukowanego wyrobu, o 19% - ilość energii, o 4% - ilość gazu - wykazały badania podsumowujące trzy ostatnie lat działalności firmy. FagorMastercook optymalizuje również efektywność przepływu towarów, w celu zmniejszenia emisji CO2. Wykorzystuje największe możliwe środki transportu, by jednorazowo mogło zostać przewiezione jak najwięcej produktów. W porównaniu z 2010 r., w roku 2011 udało się zmniejszyć o 23% ilość samochodów dostarczających komponenty do fabryk firmy, dzięki m.in. kompletowaniu wielu dostaw w jednym punkcie odbioru.

źródło: mastercook/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe