Mastercook rusza z jesienną kampanią reklamową
W październiku rozpocznie się nowa kampania reklamowa Mastercook, jednej z czołowych marek AGD w Polsce. Nowoczesny piekarnik i funkcjonalne pralki oraz towarzyszące im promocje, będzie można zobaczyć na antenach największych stacji telewizyjnych, w najpopularniejszych pismach kobiecych i poradnikowych oraz na stronach największych sklepów internetowych.
Kampania, obejmująca telewizję, prasę i internet, będzie miała charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Pierwsze spoty pod znanym już hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch” pojawią się w telewizji 3 października i będą emitowane do 27 listopada 2011. Zostanie w nich zaprezentowany piekarnik z funkcją Master Chef, która samodzielnie dobiera najlepszy sposób pieczenia oraz pralka z programem Opti A45 min, który dopiera do czysta już w trzy kwadranse. Kampania skierowana będzie do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i muszą pogodzić obowiązki zawodowe z pracami domowymi. Wówczas z pomocą przychodzą produkty AGD marki Mastercook, które ułatwiają wykonywanie codziennych czynności, takich jak pranie i gotowanie, pozwalają osiągać doskonałe efekty, a także zaoszczędzić czas, który można spędzić np. w rodzinnym gronie. Kampania będzie miała charakter prosprzedażowy - w reklamach zakomunikowane zostaną aktualne promocje, które umożliwiają zrobienie atrakcyjnych zakupów i dodatkowo otrzymanie np. funkcjonalnej zmywarki za symboliczną złotówkę lub wydłużonej, aż 7-letniej gwarancji na pralki. Spoty emitowane będą na antenach najważniejszych stacji: TVN, TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych m.in. TVN Style, TLC, Polsat Cafe, Planete, AXN.
Reklamom telewizyjnym towarzyszyć będą działania prowadzone w prasie i Internecie. W październikowych wydaniach najpopularniejszych magazynów kobiecych i poradnikowych (m.in. „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Dobre Rady”, „Claudia”, „Zdrowie”), będzie można zobaczyć pralki z najnowszej linii Time Line, które umożliwiają skrócenie czasu prania nawet o połowę, dzięki czemu pozwalają cieszyć się licznymi wolnymi chwilami. Z kolei w Internecie, w październiku rozpoczną się działania prosprzedażowe, komunikujące najnowsze promocje produktów do zabudowy i wolnostojących w najpopularniejszych porównywarkach cen (Ceneo.pl, Nokaut.pl), serwisie Cokupic.pl oraz w największych sklepach internetowych. Potrwają one do połowy grudnia 2011 r. Równolegle prowadzona też będzie kampania w wyszukiwarce Google. Jako dodatkowe wsparcie przewidziane są działania z zakresu PR, prowadzone przez agencję Ego Public Relations.