agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
MaxxiMUM możliwości - Blogerzy w akcji

MaxxiMUM możliwości - Blogerzy w akcji

2014-12-03 09:57:00

Marka Bosch kolejny raz postawiła na blogerów. Tym razem zaangażowała ich do promowania robotów kuchennych MaxxiMUM wraz z zestawem akcesoriów „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion” oraz "Tasty Moments 5w1". Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań w internecie jest agencja INSIGNIA.

Inspirując się wielkim sukcesem Ice Bucket Challenge, marka Bosch rzuca kulinarne wyzwanie blogerom. Akcja właśnie wystartowała. Pierwszy z blogerów ma za zadanie przygotować danie z wykorzystaniem robota kuchennego MaxxiMUM i pakietu akcesoriów, a następnie rzucić wyzwanie kolejnemu blogerowi, przesyłając mu przygotowane przez siebie danie. W akcję zaangażowało się 5 blogerów:

  • Dorota Kamińska - Dorota.in - www.dorota.in
  • Joanna Moroch - Kulinarne Szaleństwa Margarytki - margarytka.blogspot.com
  • Dorota Wdowińska-Rozbicka - Dorota Smakuje - www.smakuje.blox.pl
  • Marta Wierzbicka - Lubię Szpinak www.lubieszpinak.blogspot.com
  • Tomasz Lach - www.zajadam.pl

Pierwsze wyzwania zostały już podjęte: https://www.youtube.com/watch?v=K3adCI5LcvM&list=UUqI8WiKZojZFNtIA46d2XDQ

https://www.youtube.com/watch?v=oK0rvZRvbGY&list=UUaGEgknIfgVn4LqBSSsEqxA

https://www.youtube.com/watch?v=It9ZsGU9QcU

źródło: bosch/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe