MaxxiMUM możliwości - Blogerzy w akcji
Marka Bosch kolejny raz postawiła na blogerów. Tym razem zaangażowała ich do promowania robotów kuchennych MaxxiMUM wraz z zestawem akcesoriów „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion” oraz "Tasty Moments 5w1". Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań w internecie jest agencja INSIGNIA.
Inspirując się wielkim sukcesem Ice Bucket Challenge, marka Bosch rzuca kulinarne wyzwanie blogerom. Akcja właśnie wystartowała. Pierwszy z blogerów ma za zadanie przygotować danie z wykorzystaniem robota kuchennego MaxxiMUM i pakietu akcesoriów, a następnie rzucić wyzwanie kolejnemu blogerowi, przesyłając mu przygotowane przez siebie danie. W akcję zaangażowało się 5 blogerów:
- Dorota Kamińska - Dorota.in - www.dorota.in
- Joanna Moroch - Kulinarne Szaleństwa Margarytki - margarytka.blogspot.com
- Dorota Wdowińska-Rozbicka - Dorota Smakuje - www.smakuje.blox.pl
- Marta Wierzbicka - Lubię Szpinak www.lubieszpinak.blogspot.com
- Tomasz Lach - www.zajadam.pl
Pierwsze wyzwania zostały już podjęte: https://www.youtube.com/watch?v=K3adCI5LcvM&list=UUqI8WiKZojZFNtIA46d2XDQ
https://www.youtube.com/watch?v=oK0rvZRvbGY&list=UUaGEgknIfgVn4LqBSSsEqxA
https://www.youtube.com/watch?v=It9ZsGU9QcU
źródło: bosch/agdrtv24.pl