

Media Expert - ponad 50 uruchomionych elektromarketów po dwóch pierwszych kwartałach 2014 r.
52 elektromarkety Media Expert - to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 r. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci „włączającej niskie ceny”. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku - Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r.
Jak zapewnia Media Expert, sieć bardzo skrupulatnie realizuje strategię rozwoju. „Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych.” - twierdzi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. Elektromarkety Media Expert zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. 17 czerwca oddano do użytkowania po gruntownym remoncie jeden z czterech punktów w aglomeracji wrocławskiej. „Uruchomione w 2010 r. CH Family Point we Wrocławiu rozwija się, rozwijamy się zatem i my. Nowa aranżacja przestrzenna pozwoli nam efektywniej wykorzystać możliwość eksponowania produktów, a klientom umożliwi dokonywanie szybszych i wygodniejszych zakupów.” - dodaje Mystkowski.
Media Expert wyrasta na najważniejszego gracza branży multimediów, RTV i AGD w Polsce. Ponad 270 elektromarketów w całym kraju już dziś zapewnia największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach. Przypomnijmy, że realizacja popularnego hasła „włączamy niskie ceny” jest możliwa między innymi dzięki działalności największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej - EURONICS International, której Media Expert jest współwłaścicielem. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach
europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.
źródło: mediaexpert/agdrtv24.pl
