agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Media Markt - liczą się tylko kibice!

Media Markt - liczą się tylko kibice!

2012-02-24 20:06:00

Zbliżające się piłkarskie mistrzostwa spowodowały „wysyp” najróżniejszych sponsorów turnieju EURO 2012, którzy za breloczek, czapkę z logo lub nikłą szansę wylosowania biletu na mecz próbują rozniecić emocje równe finałowi Polska - Hiszpania. Sieć Media Markt poprzez swoją najnowszą kampanię chce zwrócić uwagę kibiców na korzyści o wiele bardziej uchwytne.

Media Markt nie jest sponsorem mistrzostw, gwiazdorów futbolu czy działaczy piłkarskich, o budowie stadionów nie wspominając. Jest liderem ekstraklasy RTV/AGD, który gra do jednej bramki wraz z rzeszą kibiców chcących śledzić mistrzostwa nie z użyciem lornetki z ostatnich miejsc na stadionach, ale także wygodnie, w domu z pozycji kanapy i w telewizorze o najwyższej rozdzielczości, w technologii 3D…

Wobec najnowszych działań marketingowych Media Markt ogromne sumy wydawane przez sponsorów EURO 2012 na doraźne korzyści wizerunkowe są na spalonej pozycji.

„Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu/działaczy/mistrzostw!” Sponsorujemy kibiców: Wyczerpująco niskie ceny i szeroka ławka produktów to odpowiedź Media Markt na „gadżeciarskie” chwyty i to z gwarancją emocji nawet w starciu z ofertami internetowymi. Pozostało jeszcze kilka miesięcy, aby dobrze przygotować się do mistrzostw. W tym czasie w sklepach Media Markt będą pojawiać się produkty, do których serce niejednego kibica zabije szybszym tętnem.

„Najnowsza kampania Media Markt to prowokujące szyderstwo z polskiej „gorączki” sponsoringu za wszelka cenę. Największa sieć sklepów z elektroniką użytkową nie zamierza ogrzewać się odbitym blaskiem mistrzostw i z szacunku dla swoich Klientów przekazuje im prosty komunikat i przejrzystą ofertę: naprawdę niskie ceny"- mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu Media Markt.

Akcja pod hasłem „Nie sponsorujemy…” jest rozłożona w czasie. Etap teaserowy trwa od 15 do 23 lutego, następnie przeprowadzona zostanie kampania produktowa, która potrwa od 24 do 29 lutego. W nadchodzącym okresie należy spodziewać się kolejnych odsłon.

źródło: mediamarkt/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe