Media Markt wybrał agencję kreatywną
Znane są już wyniki przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt. Opracowaniem długofalowej strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann. Przetarg miał za zadanie wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji sieci Media Markt oraz jej stałą obsługą reklamową. W dniu 6 września br. odbyły się prezentacje strategicznych i kreatywnych propozycji agencji zaproszonych do konkursu: Demner Merlicek & Bergmann, Opus B, Ogilvy, PZL. Spośród zaprezentowanych ofert wybrano tę przygotowaną przez agencję Demner, Merlicek & Bergmann.
„Media Markt jest międzynarodową marką o bardzo specyficznym i mocno osadzonym już wizerunku. Wybrana przez nas agencja dobrze rozumie obecna pozycję Media Markt i zaprezentowała spójną koncepcję strategii reklamowej” - powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.
Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski. W ciągu czterech lat współpracy była odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Nowy rozdział współpracy pomiędzy agencją a Media Markt rozpocznie się 1 października br. i potrwa co najmniej dwa lata.
źródło: mediamarkt/agdrtv24.pl