MODECOM planuje podbić europejską piłkę nożną
Firma MODECOM od 2014 roku konsekwentnie realizuje strategię marketingu sportowego. Współpraca z najważniejszymi podmiotami piłkarskimi w Polsce umocniła pozycję firmy MODECOM na polskim rynku. Osiągnięty we własnym kraju sukces marketingowy firma planuje powtórzyć także na rynkach europejskich.
Na rodzimym rynku osiągnęliśmy to, czego jeszcze nie zrobił nikt inny - mówi Jakub Łozowski Prezes Zarządu MODECOM S.A. - jesteśmy pierwszą w Polsce firmą z branży IT, która może pochwalić się równocześnie aż trzema tytułami: Oficjalnego Partnera Ekstraklasy, Reprezentacji Polski oraz klubu piłkarskiego. Z naszymi działaniamidoszliśmy już do punktu w którym zaczęliśmy rozważać podjęcie współpracy z podmiotami międzynarodowymi. Nasze produkty dostępne są w sprzedaży w prawie każdym europejskim kraju i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego też jesteśmy gotowi do inwestycji w europejską i światową piłkę - powiedział Jakub Łozowski.
Planowane przez MODECOM działania marketingowe na rynkach europejskich nie oznaczają, że firma zniknie z drabin sponsorskich jej polskich Partnerów. Pamiętamy oczywiście o naszych dotychczasowych partnerach, jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy, ale na polskim rynku osiągnęliśmy już maksimum - wyjaśnia Prezes MODECOM.
źródło: modecom/agdrtv24.pl