„My Słowianie” nosimy słuchawki Kruger&Matz!
Ubrania z folkowymi motywami i drewniane słuchawki - to dwa charakterystyczne elementy stylizacji Cleo. Wokalistka pozostanie wierna temu wizerunkowi, bowiem wytwórnia UrbanRec zajmująca się wydawaniem piosenek Donatana i Cleo podpisała umowę z Kruger&Matz na promocję produktową marki także w kolejnych teledyskach. Hit „My Słowianie”, w którym Cleo debiutowała w słuchawkach, odnotował już ponad 44,5 mln wyświetleń na serwisie YouTube.
W hicie „My Słowianie” Cleo wystąpiła w modelu słuchawek KM 665MP, które łączą w sobie drewno klonowe, ekoskórę i najwyższej jakości brzmienie. W klipie pojawia się także Donatan, który wybrał dla siebie słuchawki KM 660EB wykonane z drewna hebanowego. W drugim singlu „Cicha woda” Cleo również założyła słuchawki KM 665WN jednak tym razem do jej stylizacji pasował model wykonany z drewna orzecha czarnego. W teledysku pojawia się także tablet KM 974. Piosenka „Slavica”, która miała premierę w ubiegłym tygodniu to promocja słuchawek KM 660RW oraz KM0665MP, które tym razem założył Donatan. „K&M oprócz tego że bardzo dobrze brzmią charakteryzują się jeszcze nieprzeciętnym wyglądem. Naturalne drewniane obicie dodaje słuchawkom klimatu i doskonale komponuje się z moimi teledyskami” - tłumaczy swoje upodobania producent.
„W przypadku wyboru gwiazd do naszych reklam stawiamy na charyzmatyczne osobowości, które budzą pozytywne ale niejednoznaczne emocje. Z duetem Donatan-Cleo zdecydowaliśmy się na promocję typu product placement i myślę, że śmiało możemy mówić o wielkim sukcesie. Ponad 44 mln wyświetleń tylko na YouTube gwarantuje nam olbrzymią reklamę i ogromny wzrost sprzedaży. Cieszę się, że ta efektywna współpraca będzie kontynuowana w kilku kolejnych teledyskach, w których na pewno będziemy starali się pokazać także inne produkty Kruger&Matz m.in. smartfony” - powiedział Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.
Produkty Kruger&Matz są widoczne zarówno w teledyskach, na fanpage’u jak i w ofercie sklepu internetowego Urban City.
W kwietniu br. wystartowała nowa kampania „It’s your life just take it” marki Kruger&Matz. Jej głównym celem jest poszukiwanie oraz wspieranie ludzi z pasją - niezależnie od wieku, zawodu i rodzaju hobby. Ambasadorami projektu są Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą prawdziwych pasjonatów - Marcelina Zawadzka. Zgłoszenia pokazujące pasję można rejestrować na stronie www.itsyourlife.pl. Wystarczy przesłać zdjęcie lub film prezentujący pasję i zaangażowanie w jej realizację. Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz, ale przede wszystkim nagroda główna - 50 tys. zł na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu.
źródło: kruger&matz/agdrtv24.pl