

Najlepsza jakość sieci - rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile
Kinga Preis i Tomasz Kot wystąpią w ogólnopolskiej, szerokiej kampanii reklamowej T-Mobile, która rusza już 15. marca. Będzie ona podkreślać zalety korzystania z niezawodnej sieci, której doskonałe parametry potwierdziły niezależne badania.
Niezależny ośrodek badawczy P3 Communications dwukrotnie już przeprowadził badania polskich sieci komórkowych. W obu stwierdził że najwyższą jakość usług mobilnych oferuje swoim klientom T-Mobile, dlatego też przyznał Operatorowi certyfikat „Best in test”. Wyniki poprzednich audytów potwierdzają także wyniki tegorocznego raportu UKE. Zarówno w zakresie usług głosowych jak i tych opartych o transmisję danych T-Mobile wyróżniał się na tle konkurencji oferując m.in. najniższy wskaźnik zerwanych połączeń głosowych ale też np. wzorcowe parametry usług wideo. To łącznie sprawia że klienci T-Mobile otrzymują do dyspozycji najlepszą sieć.
Dla podkreślenia tej przewagi T-Mobile przygotował szeroką kampanię reklamową, która wystartuje 15. marca. Utrzymano ją w ramach znanej i świetnie przyjętej platformy „Hit od T-Mobile”. W stylizowanych na teledyski filmach reklamowych nie mogło zabraknąć Tomasza Kota, któremu tym razem towarzyszy Kinga Preis. Muzyczny motyw przewodni stanowi tym razem megaprzebój Tiny Turner - „Simply the Best”. Na potrzeby 2-miesięcznej kampanii przygotowane zostały 4 filmy reklamowe.
W głównym spocie Tomasz Kot zachwyca się jakością sieci T-Mobile, śpiewając „po prostu the best”. Kinga Preis, słysząc Tomka, chce także skorzystać z superszybkiego Internetu i symbolicznie przesiada się ze skutera na ścigacz. T-Mobile śpiewająco zachęca do przejścia do swojej sieci tych, którzy „kochają taki szybki net”.
Główną reklamówkę, zobaczymy w wersji 45- i 30-sekundowej.
Główną produkcję uzupełniają trzy 15-sekundowe tagi produktowe:
Superszybki Internet domowy 50% taniej
W ofercie Internetu domowego przeznaczonej dla klientów indywidualnych opłata abonamentowa obniżona została do 50% na cały okres trwania umowy. Klienci mogą wybrać jeden z trzech pakietów: 10, 35 i 55 GB (odpowiednio 19,99, 29,99 i 34,99 zł). Prawdziwi fani surfowania w sieci mają do dyspozycji ofertę no limit - w cenie 79,99 zł za miesiąc. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych klientów T-Mobile.
Superszybki Internet bez limitu dla firm
Swobodny dostęp do sieci jest w biznesie niezbędny. Z myślą o małych firmach T-Mobile przygotował ofertę nielimitowanego Internetu, z którego mogą korzystać pracownicy na kilku urządzeniach jednocześnie. Zarówno w biurze, jak i poza nim. Abonament miesięczny wynosi 59 zł.
Last but not least - Internet za free dla wszystkich
Ostatni z tagów produktowych skupia się na wyjątkowo atrakcyjnej promocji, którą T-Mobile przygotował z okazji kampanii. Zarówno nowi, jak obecni klienci będą mogli bezpłatnie aktywować w swoich smartfonach pakiet 1 TB Internetu i przetestować Internet najwyższej jakości. Pakiet ważny jest przez pełny okres rozliczeniowy. Aby skorzystać z tej propozycji, wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści NET na numer 80008 lub zarejestrować się na dedykowanej stronie www.najlepszasiec.pl, gdzie znajdują się szczegóły oferty.
Kampania w mediach społecznościowych
T-Mobile równie mocno będzie promował kampanię w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat), m.in., we współpracy z popularnymi polskimi influencerami, którzy przez cały okres trwania kampanii będą w charakterystyczny dla siebie sposób promować dedykowany do tej kampanii hashtag
W dniu startu kampanii uruchomiony zostanie także landing page, agregujący tzw. user generated content, który powstanie w ramach kampanii.
Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, z kolei za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe - Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach to domena Agencji Warszawa.
źródło: t-mobile/agdrtv24.pl
