agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Najnowocześniejszy sklep RTV EURO AGD został otwarty w Galerii Mokotów
Salon RTV EURO AGD w Galerii Mokotów

Najnowocześniejszy sklep RTV EURO AGD został otwarty w Galerii Mokotów

2021-05-07 17:16:02

Z początkiem maja został uruchomiony po modernizacji salon RTV EURO AGD w warszawskiej Galerii Mokotów. Jest on obecnie najnowocześniejszym sklepem sieci, w pełni odpowiadającym światowym trendom w zakresie ekspozycji produktów, aranżacji przestrzeni i komunikacji z klientami.

Placówka RTV EURO AGD w stołecznej galerii przeszła w ostatnich tygodniach gruntowne przeobrażenie, znacznie powiększono jej przestrzeń, a przede wszystkim całkowicie zmieniono aranżację i sposób ekspozycji produktów. Postawiono na surową stylistykę w stylu loftowym, charakteryzującą się minimalizmem i prostotą, w której mocny akcent stanowią cyfrowe ekrany reklamowe. Stworzono również oddzielną strefę gamingową, umożliwiającą wielbicielom cyfrowej rozrywki przetestowanie produktów i skorzystanie z odpowiednio przygotowanych stanowisk z najnowocześniejszym sprzętem dla graczy.

Zmiany behawioralne i demograficzne, które obserwujemy wymagają transformacji w handlu, w tym także przeobrażenia sklepów stacjonarnych. Dla klientów młodszych pokoleń, takich jak generacje Y czy Z, liczy się nie tyle kupowanie i posiadanie produktów, co wyjątkowe doświadczenia i interakcje, które temu towarzyszą – powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Przestrzeń, którą stworzyliśmy w naszym salonie jest odpowiedzią na te trendy, zwłaszcza strefa gamingowa ze stanowiskami do gry, symulatorem wyścigów i konsolą. Postawiliśmy na zapewnienie klientom unikalnych wrażeń i możliwość korzystania z najnowszych technologii bezpośrednio w sklepie.

Innowacyjna strefa dla graczy wymagała zastosowania autorskich rozwiązań w zakresie aranżacji przestrzeni. Dzięki takiemu podejściu powstały dedykowane miejsca pozwalające na testowanie sprzętu czy nowoczesne stoły do ekspozycji produktowych, spójne z aranżacją strefy. A całość – przy wykorzystaniu odpowiednich lamp i grze światłem – utrzymana jest w klimacie wirtualnej rzeczywistości i cyfrowych gier. Ekrany multimedialne w strefie umożliwiają wyświetlanie komunikacji dedykowanej tylko dla jej odbiorców, różnej od emitowanej w pozostałych częściach sklepu.

Dla nowoczesnego konsumenta nie ma już rozgraniczenia na online i offline. Oczekuje on zbliżonych doświadczeń w świecie cyfrowym i w rzeczywistym, poszukuje interakcji, zaskoczenia, niekonwencjonalnych wrażeń. Nasze myślenie o fizycznych placówkach handlowych zmierza właśnie w tym kierunku – dodaje Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Zdecydowaliśmy się na uruchomienie strefy gamingowej w sklepie w Galerii Mokotów, bo cyfrowa rozrywka zyskuje coraz większą popularność. Według badań już blisko 60 proc. Polaków to gracze, więc ten segment produktów ma ogromny potencjał rozwojowy. Chcieliśmy jak najlepiej zaprezentować naszą szeroką ofertę dla gamerów, którzy są wymagającymi klientami, dobrze zorientowanymi w technologiach, dla których nawet detale wpływające na sposób korzystania ze sprzętu mają znaczenie.

W nowo uruchomionym salonie RTV EURO AGD zastosowano rozwiązania ekspozycyjne zgodne ze światowymi trendami architektonicznymi.

– Podczas planowania przestrzeni skupialiśmy się na tym, aby zapewnić klientom maksimum komfortu, a jednocześnie stworzyć przyjazne i funkcjonalne wnętrze – stwierdza Dorota Grubka, Dyrektor ds. Najmu i Zakupów w RTV EURO AGD. – Podział na strefy asortymentowe jest klarowny, a dostęp do każdej z nich łatwy i intuicyjny. Dodatkowe oznaczenia na cyfrowych ekranach znajdujących się przy każdej strefie pozwalają je szybko zlokalizować. Wprowadziliśmy także nowoczesne, doskonale dopasowane meble, które pozwalają wyeksponować walory różnych grup produktowych.

Istotny element wyposażenia nowego salonu RTV EURO AGD, budujący klimat wnętrza, stanowią ekrany cyfrowe, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, prezentujące aktualną ofertę, bieżące promocje i nowości produktowe w nowoczesnym, life-stylowym ujęciu.

Od wielu lat dysponujemy największą w Polsce siecią ekranów LED w miejscach sprzedaży. To nam daje ogromne możliwości tworzenia dedykowanej, unikalnej komunikacji do klientów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań marketingowych – dodaje Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Dzięki automatyzacji przekazu w sklepach, możemy wprowadzać spójne działania reklamowe w naszym kanale online i offline, a także modyfikować je lub dostosowywać do sytuacji w czasie rzeczywistym. Dodatkowo ekrany i odpowiednio dobrany kontent wizualny stanowią ważny komponent tworzący estetykę wnętrza.

W zmodernizowanym salonie RTV EURO AGD stosuje również nowoczesne rozwiązania obsługowe. Doradcy są wyposażeni w tablety, aby w dowolnym miejscu placówki wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i zaprezentować także alternatywne możliwości z szerokiego portfolio sklepu. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na szybką komunikację i reagowanie na potrzeby klientów.

źródło: agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe