Najnowsza kampania marki De'Longhi
Kampania telewizyjna ekspresu Primadonna S rozpocznie się 5 grudnia i potrwa do końca miesiąca. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w stacjach ogólnopolskich ( TVP, TVN, Polsat),w stacjach pakietu Discovery, a także w kanałach wchodzących w skład oferty AT Media m.in.: AXN, Universal Channel czy Kino Polska.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są materiały ukazujące się od października w prasie ( Polityka, VIVA, Pani, Twój Styl, Wysokie Obcasy i inne, najważniejsze tytuły z kategorii społeczno - politycznej i kobiecej), a także szeroka kampania www (m.in. sponsoring biznes.onet.pl) i działania z zakresu social media. Dodatkowo najnowsza kampania marki De’Longhi wsparta jest szeregiem degustacji w punktach sprzedaży, a także pokazami z zakresu sztuki zdobienia kawy prowadzonymi przez Mistrzów Polski Latte Art.: Marcina Michalika i Michała Plutę, które odbywają się w największych miastach Polski.
Kampania reklamowa De’Longhi jednocześnie buduje wizerunek marki i wspiera decyzje zakupowe w punktach sprzedaży. Taka synergia działań jest kolejnym dowodem, że hasło marki „Better Everyday” nie pozostaje pustym sloganem.
Co łączy spinki od krawata, deszcz, naszyjnik i pyszną kawę?
Na pierwszy rzut oka są to obce sobie skojarzenia…
Jednak nie w najnowszej kampanii marki De’Longhi, gdzie wszystkie posiadają jeden wspólny mianownik - ziarno kawy...
Ziarenko kawy to jednak początek, pierwsze skrzypce gra ekspres. Ekspres, który za sprawą jednego przycisku sprawia, iż w domowym zaciszu możesz cieszyć się smakiem aromatycznego Espresso, kremowego Cappuccino i trójwarstwowego Latte Macchiato.