Najnowsza reklama telewizorów Sony BRAVIA przedstawia sztuczne ognie w fantastycznej rozdzielczości 4K
Firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem ma być promocja telewizorów 4K Ultra HD BRAVIA™ X90C. Telewizory te wyposażone są w wydajny procesor X1, zapewniający najwyższą jakość obrazu przy oglądaniu materiału z każdego źródła. Platforma Android TV sprawia, że obsługa urządzenia jest prosta i intuicyjna, a całości dopełnia eleganckie wzornictwo, dzięki któremu telewizor ma zaledwie 4,9 mm grubości.
Reklamę nakręcił pracujący w Kalifornii reżyser Ben Tricklebank we współpracy z firmą produkcyjną Soup i niemiecką agencją reklamową DDB Germany. Film składa się z serii ujęć wykonanych różnymi metodami i nakręconych z różnych punktów widzenia. Ukazują one eksplozje sztucznych ogni nad miastem i reakcje ludzi na ten niezwykły spektakl rozgrywający się na nocnym niebie. Kulminacyjna scena ma miejsce na dachu, z którego widzowie obserwują kolejne kolorowe wzory rozbłyskujące nad nocną panoramą miasta.
Fajerwerki tworzą obraz o niezwykłej sile przekazu — doskonały do zademonstrowania możliwości telewizorów 4K firmy Sony. Reklama ukazuje sztuczne ognie sfilmowane pod różnymi kątami. Każde ujęcie otwiera nową perspektywę: widzimy kolorowe rozbłyski z ziemi, z lotu ptaka, ale także „od wewnątrz”, uchwycone w momencie eksplozji. Wykorzystanie innowacyjnej techniki filmowania — zwłaszcza wykorzystanie dronów — dało w efekcie naprawdę niepowtarzalne nagranie. Co istotne, przy produkcji tej poruszającej reklamy nie wykorzystano żadnych efektów specjalnych.
źródło: sony/agdrtv24.pl