Naprawa telefonu w godzinę. Tylko w nowym Premium Service Plaza firmy Samsung
Najnowocześniejszy i największy serwis urządzeń marki Samsung został dziś oficjalnie uruchomiony w Warszawie. Na blisko 500 m² powierzchni zlokalizowanej w kompleksie biurowym Warsaw Spire, użytkownicy i miłośnicy marki Samsung błyskawicznie naprawią swój telefon komórkowy, a przy okazji będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami. Wśród wielu udogodnień, jest dostępna również obsługa osób głuchych za pomocą aplikacji Migam.
Premium Service Plaza to, dzięki wyjątkowemu połączeniu punktu serwisowego, sklepu i ekspozycji wystawienniczej nowa jakość w obsłudze klienta. W jednym miejscu zostały zgromadzone najnowocześniejsze technologie Samsung oraz doświadczeni eksperci i doradcy. Najważniejszym czynnikiem wyróżniającym Premium Service Plaza jest usługa naprawy telefonów komórkowych w godzinę.
- Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość awarii telefonów komórkowych to drobne usterki, które można usunąć w mniej niż godzinę. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z firmą SPB Services, europejskim liderem w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych jesteśmy w stanie wprowadzić zupełnie nowy standard obsługi klienta i naprawiać większość ustarek właśnie w godzinę - powiedział Jarosław Orski, Szef Serwisu Samsung Electronics Polska.
W nowym serwisie klienci mogą nie tylko naprawić lub zgłosić usterkę swojego urządzenia, ale także zapoznać się z najnowszymi produktami globalnej marki. Do bezpośredniego testowania będą dostępne najnowsze modele telefonów komórkowych, tabletów, czy telewizorów. W specjalnych strefach odwiedzający mogą zapoznać się także np. z wirtualną rzeczywistością i przenieść się do innego miejsca za pomocą gogli Gear VR. Samsung proponuje bardzo ciekawą usługę grawerowania grafiki na akcesoriach, tzw. coverach. Klienci będą mogli spersonalizować swoje akcesoria jednym z wybranych symboli lub według własnej propozycji, obserwując na żywo proces grawerowania na ekranie monitora.
Aby umilić czas oczekiwania na naprawiany telefon, w Premium Service Plaza jest dostępnaspecjalna strefa rozrywki dla dzieci i dorosłych. To duże udogodnienie dla osób, które akurat nie mają z kim zostawić dziecka lub po prostu sami chcą jak najmilej spędzić czas w oczekiwaniu na realizację naprawy. Dodatkowym ułatwieniem już wkrótce będzie system rezerwacji pozwalający umówić wizytę w terminie wybranym przez klienta oraz przyspieszyć obsługę na miejscu.
- Naszym celem było stworzenie miejsca, które będzie maksymalnie przyjazne dla odwiedzających, dlatego oprócz wszelkich udogodnień natury technologicznej, dołożyliśmy starań, aby serwis mógł być odwiedzany przez osoby niepełnosprawne ruchowo i głuche. Pomagać nam w tym będzie aplikacja Migam, którą wprowadziliśmy do naszego systemu obsługi klienta kilka miesięcy temu - dodaje Jarosław Orski.
Ciekawym rozwiązaniem jest strefa szkoleń, w której w przyszłości będą organizowane spotkania i szkolenia produktowe dla wszystkich zainteresowanych osób.
Premium Service Plaza w liczbach:
- adres: Warsaw Spire bud. C, Plac Europejski 2, Warszawa
- godziny otwarcia: poniedziałek - piątek: 9.00 - 19.00; sobota - niedziela: 10.00 - 17.00;
- powierzchnia - 500 m²;
- liczba pracowników - 15;
- 1 recepcja główna;
- 3 stanowiska konsultacji;
- 7 stanowisk technicznych
- Ponad 20 miejsc w strefach.
źródło: samsung/agdrtv24.pl