Netia korzystać będzie z usług firmy Arvato w zakresie logistyki
Netia podpisała umowę z firma Arvato. W ramach 4-letniego kontraktu, Arvato zapewni Netii kompleksową obsługę z zakresu logistyki, m.in. miejsce magazynowe, obsługę wysyłek i zarządzanie firmami kurierskimi. Pomoże również zoptymalizować procesy logistyczne z zakresu wdrożonych przez siebie rozwiązań.
W ramach umowy odpowiadać będzie za kompleksową obsługą procesów logistycznych z zakresu wysyłek, zwrotów i przyjęć, kompletacji zastawów wysyłanych do klientów i wysyłki sprzętu inwestycyjnego. Zarządzać będzie również firmami kurierskimi, z których usług obecnie korzysta Netia i zapewni miejsce magazynowe na potrzeby Grupy Netia. Zajmie się także procesem odświeżenia urządzeń i usprawnienia mechanizmów logistycznych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczętej współpracy. Pozwoli nam ona na wygenerowanie znacznych oszczędności, wzrost jakości procesów logistycznych i - co za tym idzie - obsługi naszych klientów. Arvato to firma z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie outsorcingu usług, w tym logistyki. Bogate know-how tej firmy z zakresu świadczonych usług, pozwoli nam znacząco zoptymalizować i usprawnić procesy logistyczne, wszędzie tam, gdzie będzie to możliwe” - mówi Magdalena Plichta, Dyrektor Departamentu Realizacji i Aktywacji Usług w Netii.
* Arvato Polska wchodzi w skład grupy Arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co. KGaA. Od 1994 roku, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczy wszechstronne usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, korespondencji masowej, wysyłki i dystrybucji produktów (logistyka), telefonicznej obsługi klientów (contact center), prowadzenia programów lojalnościowych, a także specjalistycznych usług finansowych, e-commerce, healthcare oraz zarządzania dokumentami. Do grona klientów Arvato należą zarówno liczne firmy polskie, jak i międzynarodowe. Firma zatrudnia ok. 2000 pracowników w 8 lokalizacjach w Polsce. Główna siedziba i jedno centrum logistyczne znajduje się w Plewiskach k. Poznania, contact center umiejscowione są w Szczecinie, Poznaniu i Koninie, centra logistyczne - w Błoniu k. Warszawy oraz w Żernikach k. Poznania, a centrum windykacji w Poznaniu.
źródło: netia/agdrtv24.pl