Netia wybrała Carat Polska
Dom mediowy Carat Polska wygrał przetarg na obsługę budżetu ATL Netii. W ramach współpracy, która rozpocznie się z początkiem 2013 roku, Carat Polska zajmie się kompleksową obsługą w zakresie planowania i zakupu mediów na potrzeby ogólnopolskich i lokalnych kampanii reklamowych.
Przetarg mediowy, nadzorowany przez audytora, firmę Media Strategy , składał się z dwóch etapów - prezentacji warunków zakupowych oraz strategii komunikacji marketingowej na 2013 rok. Zwycięski dom mediowy uzyskał najwyższą łączną ocenę dla obu części przetargu.
„Liczymy, że współpraca z nowym domem mediowym będzie oznaczać dla Netii nie tylko jeszcze lepsze warunki zakupu mediów, ale również nowe podejście do ich planowania. Firma telekomunikacyjna, jaką jest Netia, dobrze rozumie zmiany zachodzące w konsumpcji mediów. Staramy się za nimi nadążać i dlatego nieustannie dążymy do tego, aby współpracować z najlepszymi partnerami na rynku mediowym. Wszystkie firmy zaproszone do naszego przetargu prezentowały wysoki poziom, jednak propozycja Carat Polska została oceniona przez nas najwyżej i liczę na to, że pomoże nam ona w realizacji strategicznych założeń w 2013 roku.” - powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu w Netii.
W listopadzie bieżącego roku Netia zakończyła przetarg na obsługę działań internetowych Netii, wybierając do współpracy w tym obszarze Value Media. W ostatnich latach za zakup mediów dla Netii odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group.
źródło: netia/agdrtv24.pl