Nikon wystartował z nową kampanią reklamową
Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „JESTEM NIKON". Działania obejmą telewizję, prasę oraz internet. Celem kampanii jest budowa wizerunku firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy aparatów fotograficznych, umożliwiających uwiecznienie zarówno codziennych, jak i wyjątkowych chwil w życiu. Działania reklamowe wystartowały 9 czerwca i zakończą się na początku sierpnia br. Komunikację wspiera dedykowana strona www.jestemnikon.pl
W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła „JESTEM NIKON" nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r. W tegorocznej odsłonie reklamowane są lustrzanka D5100 oraz aparat kompaktowy COOLPIX S3100.
„Pragnąc kontynuować ogromny sukces naszych wcześniejszych kampanii prowadzonych pod hasłem „JESTEM...", w których wystąpili m.in. Robbie Williams i Jamie Oliver, chcieliśmy jeszcze bardziej zagłębić się w ludzkie emocje i zachowania związane z robieniem zdjęć. Wierzymy, że dzięki humorowi i elementom zaskoczenia wykorzystanym w kreacjach, zdołaliśmy uchwycić piękno i autentyczność chwil fotografowania" - mówi Giuseppe Puglisi, Advertising Manager w Nikon Europe BV.
„Najnowsza edycja kampanii reklamowej „JESTEM..." jest edycją najbardziej personalną. Kreacje nawiązują do emocji naszych odbiorców, wiążących się z fotografowaniem. Mamy nadzieję, że zostanie ona odebrana równie pozytywnie, jak poprzedzające ją kampanie" - dodaje Birgitta Olson, General Manager of Marketing w Nikon Europe.
Kampania obejmie największe stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP. Kreacje reklamowe pojawią się także w prasie fotograficznej oraz IT. Działania online będą prowadzone na portalach należących m.in. do grupy Polskapresse, Ringier Axel Springer Polska, o2.pl, ipla.pl, MTV, komunikatorze Gadu-Gadu oraz wybranych portalach fotograficznych. Kampania wspierana będzie materiałami POS w sklepach. Dodatkowo, na dedykowanej stronie jestemnikon.pl będzie można uzyskać dostęp do materiałów multimedialnych dotyczących kampanii oraz najnowszych aparatów Nikona. Spoty reklamowe dostępne będą również na kanale Nikon Polska na portalu YouTube. Kampanię przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.