Nowy Xerox FreeFlow Digital Publisher do produkcji materiałów cyfrowych, papierowych i mobilnych
Xerox FreeFlow Digital Publisher otwiera przed dostawcami usług druku drogę do produkcji i dystrybucji dokumentów cyfrowych za pomocą różnych platform. Mogą oni oferować elektroniczne wersje materiałów klientom, którzy zamawiają u nich drukowane kopie. W ten sposób autorzy treści mogą zaprezentować swoje materiały szerokiemu gronu czytelników za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych oraz aplikacji mobilnych.
Wspólnie z GTxcel FreeFlow Digital Publisher daje twórcom dokumentów możliwość udostępniania materiałów video, audio, hiperlinków oraz upowszechnianie ich w mobilnych formatach. Pomaga w znaczącym stopniu poprawić jakość generowanych treści i dać czytelnikom materiałów takich, jak magazyny, instrukcje obsługi, materiały marketingowe, broszury, książki, raporty, katalogi i newslettery więcej interakcji z tekstem.
„Platforma FreeFlow Digital Publisher wykorzystuje oprogramowanie do zlecenia druku FreeFlow Core, które pozwala przygotować pracę w pojedynczym cyklu. Narzędzie usprawnia pracę w każdym środowisku, w którym funkcjonuje klient - od niewielkich drukarń po międzynarodowe firmy produkcyjne. Dzięki odpowiedniej architekturze, platforma FreeFlow Digital Publisher jest modularna i skalowalna, zapewnia elastyczność i duże możliwości produkcyjne. Pozwala też przygotowywać złożone aplikacje za pomocą intuicyjnego graficznego interfejsu, który łatwo współgra z dostępnymi na rynku systemami” - mówi Stanisław Pieczara, PSG Sales&Marketing Director, Xerox Polska.
Kluczowe funkcje FreeFlow Digital Publisher:
- Pozwala automatycznie przygotowywać plik do druku lub wysyłki drogą elektroniczną.
- Umożliwia cyfrową optymalizację dokumentów przeznaczonych do dystrybucji dla szerokiego grona odbiorców poprzez przeglądarki internetowe i aplikacje mobilne pobierane ze sklepów z aplikacjami, takich jak: Apple iTunes Store, Google Play lub Amazon App Store.
- Umożliwia zarządzanie każdą publikacją za pomocą wbudowanych poleceń - ustawienia opcji rich mediów, ograniczenia dostępu, zarządzania prenumeratą mediów i wysyłania powiadomień.
- Zapewnia niezbędne analizy dotyczące czytelników - raporty, aplikacje wyszukujące dane, czy informacje o liczbie kliknięć na danej platformie. W ten sposób użytkownicy mogą modyfikować tekst.
źródło: xerox/pięknydom24.pl