Od sieci społecznościowych w kierunku sieci osobistej - produkty marki emporia Telecom
BARCELONA, kongres Mobile World Congress: emporia Telecom wprowadza produkty mające na celu stworzenie nowej formy sieci społecznościowej: sieci osobistej. Badania wykazały, że przeciętny użytkownik Facebooka gromadzi w sieci 120 znajomych. Jednakże niewiele z tego typu "przyjaźni" oznacza coś więcej niż tylko znajomość "z widzenia". Większość ludzi posiada dużo mniejsze grono rodziny i przyjaciół, na których naprawdę im zależy. Tego typu sieć kontaktów osobistych jest najważniejszą grupą ludzi dla danej osoby.
Emporia Telecom oferuje dziś szereg produktów mobilnych, które mają na celu zacieśnienie i umacnianie więzi w sieciach osobistych.
Należą do nich produkty takie jak:
- emporiaME: prosta w obsłudze aplikacja na Androida i iOS, umożliwiająca nawiązanie połączenia pomiędzy smartfonem, a telefonem komórkowym emporia, dzięki czemu użytkownicy mogą udostępniać odpowiednie informacje i treści w ramach sieci
- emporiaCONNECT: prosty w obsłudze, a jednocześnie bogaty w funkcjonalności telefon komórkowy kompatybilny z programem emporiaME
- emporia4CARE: sieciowe narzędzie programowe umożliwiające użytkownikom lokalizację bliskich osób i niesienie im pomocy dzięki wykorzystaniu technologii mobilnych
- emporiaCAREplus: prosty w obsłudze aparat komórkowy oraz zegarek na rękę, zsynchronizowane ze sobą i współtworzące jeden zintegrowany system bezpieczeństwa i wspierania użytkownika w przypadkach alarmowych, wraz z możliwością jego zdalnej lokalizacji
- emporiaLIFEtouch: pierwsze z urządzeń emporia z ekranem dotykowym, zapewniające prostą komunikację mobilną, z grami pobudzającymi pamięć oraz systemem alarmowym Emporia.
Jak mówi Eveline Pupeter, CEO w Emporia Telecom: "Rzeczywiste sieci społeczne w naszym życiu oparte są na małym gronie ludzi, o których myślimy codziennie. Dzięki wykorzystaniu mobilnych technologii komunikacyjnych, produkty i usługi, które dziś oferujemy stymulują rozwój tak rozumianych sieci osobistych. Zbyt często osoby starsze są oddzielone od młodszych pokoleń przez bariery geograficzne, wykluczenie cyfrowe czy wysoki stopień skomplikowania nowoczesnych technologii. Firma emporia ma na celu umożliwienie użytkownikom sieci osobistych łączenie się, dzielenie przeżyciami oraz wzajemne świadczenie pomocy".