Packard Bell zapewnia pełne wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemów...
...dotyczących urządzeń wyposażonych w płyty główne z chipami Intel P67 i H67. Packard Bell pragnie poinformować, że zapewnia pełne wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemów, które mogą dotknąć klientów korzystających z urządzeń wyposażonych w płyty główne z chipsetami Intel P67 i H67.
Packard Bell, po otrzymaniu od Intela informacji na temat wadliwych chipsetów, natychmiast wstrzymał sprzedaż wszystkich produktów wykorzystujących wymienione powyżej układy. Ponadto został uruchomiony specjalny program pomocowy, w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla klientów, którzy zakupili urządzenia wyposażone w wadliwe chipsety Intel P67 i H67. Jednocześnie powołano także specjalną grupę, która w kooperacji z Intelem pracuje nad rozwiązaniem problemu oraz zminimalizowaniem ewentualnych niedogodności.
31 stycznia Intel poinformował o znalezieniu wady konstrukcyjnej w chipsetach P67 i H67 dedykowanych do obsługi procesorów Intel Core drugiej generacji (kodowa nazwa Sandy Bridge). Usterka dotyczy warstwy sprzętowej a dokładnie zbyt wysokiego napięcia dla jednego z tranzystorów. Według Intela wada ta, w niektórych przypadkach i po dłuższym okresie użytkowania, może doprowadzić do obniżenia funkcjonalności oraz wydajności urządzeń podłączonych wyłącznie do portów Serial ATA 3 Gb/s, takich jak dyski twarde czy napędy optyczne. W przypadku korzystania z portów Serial ATA 6 Gb/s użytkownicy nie powinni być narażeni na najmniejsze problemy. Zgodnie z danymi udostępnionymi przez Intela, problem z poprawnym funkcjonowaniem interfejsu SATA może pojawić się dopiero po dłuższym okresie pracy z komputerem. Do tego czasu klienci Packard Bell mogą bezpiecznie używać swoich PC oczekując na przygotowanie odpowiedniego rozwiązania usterki. Packard Bell, w celu zapewnienia jak najlepszego wsparcia dla swoich klientów, przygotowuje odpowiednią stronę internetową, na której będzie można sprawdzić, czy problemy związane z wadliwym funkcjonowaniem chipsetów Intela dotyczą zakupionego produktu. Do czasu uruchomienia dedykowanego serwisu klienci Packard Bell mogą korzystać również ze strony www Intela, gdzie znajdują się odpowiednie instrukcje i wskazówki pozwalające na identyfikację wadliwych jednostek: http://www.intel.com/consumer/products/processors/chipset.htm?iid=en_US_01_chipset+gg_headline.
Klienci Packard Bell, którzy kupili jeden z wadliwych produktów, będą mieli możliwość naprawy usterki w ramach gwarancji, gdy tylko Intel dostarczy prawidłowo działające chipsety. Drugą opcją jest kontakt ze sprzedawcą Packard Bell i wymiana wadliwego modelu na inny, o porównywalnych parametrach.