Panasonic przedstawia system komunikacji zintegrowanej UC Pro
Panasonic wprowadził nowy system komunikacji UC Pro integrujący urządzenia mobilne, telefony PBX/IP i komputery stacjonarne. Rozwiązanie współpracuje z flagową serią systemów telefonicznych Panasonic KX-NS, a zostało stworzone z myślą o wszystkich branżach, w których szybka i efektywna komunikacja ma kluczowe znaczenie.
System UC Pro jest kompatybilny z wieloma urządzeniami, w tym smartfonami, tabletami, komputerami PC oraz Mac. Może być w prosty sposób zintegrowany z istniejącą infrastrukturą i oferuje obsługę ponad 2500 numerów wewnętrznych. Ponadto rozwiązanie pozwala na wykonywanie połączeń głosowych i wideo, wysyłanie wiadomości tekstowych oraz prowadzenie czatu audio. Możliwe jest również zarządzanie harmonogramami i monitorowanie obecności pracowników dzięki integracji systemu z programem Microsoft Outlook i większością innych systemów CRM.
Rozwiązanie UC Pro dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Ma ono na celu ułatwienie pracy zdalnej oraz oszczędność czasu, co przekłada się na zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania.
- Wiemy jak cenna jest oszczędność czasu i wydajność pracowników zarówno tych pracujących w biurze, jak i zdalnie. Właśnie dlatego zaprojektowaliśmy system UC Pro, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacyjne przeznaczone do współpracy z serią Panasonic KX-NS, które jest proste w obsłudze i zapewnia nieustanną łączność pracowników na całym świecie - komentuje Carlos Osuna, Panasonic Marketing Manager for Communication Solutions. - To nasz najbardziej uniwersalny i przyjazny dla użytkownika system. Dzięki współpracy wielu urządzeń, prostym w obsłudze funkcjom i pełnej mobilności zapewnia każdemu pracownikowi, bez względu na to, gdzie w danej chwili przebywa, bezproblemową komunikację i kontakt
z firmą - dodaje Carlos Osuna.
źródło: panasonic/agdrtv24.pl