Philips partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
W październiku Philips podświetli na różowo kilkadziesiąt charakterystycznych budynków i miejsc na całym świecie, w tym obiekty w Warszawie, Poznaniu i Gliwicach. Celem akcji jest rzucenie światła na problem raka piersi w ramach globalnej kampanii, której inicjatorem jest firma kosmetyczna Estēe Lauder.
Philips i The Estēe Lauder Companies nawiązały współpracę przy Globalnej Inicjatywie Iluminacji, która podczas ubiegłorocznej edycji kampanii pozwoliła ustanowić światowy rekord Guinnessa w kategorii „Największa liczba słynnych obiektów oświetlonych w słusznej sprawie w ciągu 24 godzin”. W ramach współpracy w październiku tego roku ponad dwieście charakterystycznych obiektów na całym świecie zostanie oświetlonych różowym światłem, w tym energooszczędnymi diodami LED, firmy Philips. Organizatorzy kampanii pragną w ten sposób podkreślać świadomość znaczenia wczesnego wykrycia choroby.
W ramach kampanii w Polsce Philips oświetlił 8 października Pałac Jabłonowskich przy Placu Teatralnym w Warszawie (siedzibę banku Citi Handlowy, jednego z partnerów kampanii), elewację Stadionu Miejskiego w Poznaniu oraz Maszt Radiostacji w Gliwicach.
"Cieszymy się, że nowoczesne oświetlenie pomaga nie tylko podkreślić piękno budynków, mostów, pomników czy zieleni miejskiej, ale także rzuca światło na ważny społecznie problem, jakim jest rak piersi "- mówi Krzysztof Kouyoumdjian, rzecznik prasowy Philips w Polsce.
Pozostałymi partnerami krajowej edycji kampanii są w tym roku Polskie Linie Lotnicze LOT i Bank Citi Handlowy. Już po raz trzeci z rzędu Patronem Honorowym iluminacji w Warszawie była Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent m. st. Warszawy.
Wśród obiektów w Polsce, które oświetla Philips w ramach tegorocznej akcji znajdują się:
- Pałac Jabłonowskich, Główna siedziba Banku Citi Handlowy, Warszawa
- Stadion Lecha Poznań, Poznań
- Maszt Radiostacji, Gliwice