agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Philips TV zabiera nas w podróż do magicznego świata świateł i barw

Philips TV zabiera nas w podróż do magicznego świata świateł i barw

SPRZĘT RTV / Inne / 2017-09-25 12:05:00

W ramach prezentacji kolekcji swoich telewizorów, Philips przywita mieszkańców Warszawy istną feerią barw. Przed Galerią Północną, od strony ulicy Trakt Nadwiślański, w dniach 28 września - 1 października stanie showroom AmbiExperience. Na odwiedzających czeka eksplozja kolorów, dźwięku i świateł dzięki technologii Ambilight, konkursy i ciekawe spotkania we wnętrzu zaprojektowanym i umeblowanym przez włoską pracownię LAGO.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Color Run bez obsypywania proszkiem

Projekt AmbiExperience wystartował  18 maja w Sztokholmie. Następnie showroom odwiedził Berlin, Paryż i Amsterdam. Goście AmbiExperience doświadczyli całkowitego zanurzenia w oceanie kolorów, który zapewnia unikalna dla telewizorów Philips technologia Ambilight. Jest to system diod LED umieszczonych z tyłu ekranu, które niczym kameleon reagują na każdą zmianę wyświetlanych na ekranie obrazów, nadając całemu pokazowi magicznego charakteru i tworząc wyjątkową atmosferę. Goście porównali to niepowtarzalne doświadczenie do „udziału w kolorowym biegu, tylko bez nieustannego obsypywania proszkiem”. Aby dostarczyć odwiedzającym pełnię wrażeń i zaprosić do zanurzenia w feerii świetlnych barw, wnętrze AmbiExperience zostało urządzone w wyrafinowanym, minimalistycznym stylu przez włoską firmę Lago. Dodatkowo zostało ono wyposażone w system oświetleniowy Philips Hue, który w połączeniu z technologią Ambilight daje efekt całkowitego zanurzenia w kolorach. 28 września AmbiExperience pojawi się w Warszawie, przed Galerią Północną. To kolejny punkt na mapie europejskiej trasy Philips TV.

Filmy, gry, nagrania z podróży, atrakcyjne wnętrza? Tylko z Ambilight!

Technologia Ambilight zmienia dotychczasowy sposób oglądania telewizji. Pozwala zanurzyć się w barwach, które wychodzą poza ekran. To doskonałe urozmaicenie przy oglądaniu ulubionego serialu, filmów z podróży, w czasie grania, lub gdy przenosimy się w wirtualną rzeczywistość. Smukła konstrukcja i kunsztowne wykończenie są z kolei idealnym uzupełnieniem nowoczesnego salonu.

W czasie trwającego 4 dni wydarzenia, w AmbiExperience każdy będzie mógł sam się przekonać jak działa technologia Ambilight.

Gry na dużym ekranie telewizora z Ambilightem to zupełnie nowe doświadczenie. W piątek, od godziny 16.00 do godziny 19.00 organizatorzy wraz z serwisem IGN Polska zapraszają na wieczór gier, w czasie którego będzie można wejść do wirtualnego świata. Wyścigi samochodowe, piłka nożna? Każda rozgrywka będzie ciekawsza dzięki otaczającej ekrany Philips feerii barw.

Wracając z podróży bardzo często przywozimy ze sobą zdjęcia, a coraz częściej także nagrania wideo, z których montujemy krótkie filmy. Takie wspomnienia z wakacji wymagają odpowiedniej oprawy. W sobotę, wspólnie z blogerami Busem Przez Świat, goście AmbiExperience zobaczą przedpremierowo wideo z ich ostatniej podróży po Ameryce Północnej. W niezwykłej oprawie, jaką zapewnią telewizory z technologią Ambilight, przeniesiemy się do Kanady i na Alaskę. Ponadto, goście dowiedzą się jak tworzyć ciekawe filmy z wakacji, które przywołają miłe wspomnienia. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 15.00 zamkniętym pokazem. Od godziny 15.30 wszyscy chętni będą mogli zobaczyć nagrania Busem Przez Świat i porozmawiać z blogerami o ich doświadczeniach i tworzeniu filmów z podróży.

Chciałbyś zmienić coś w swoim salonie, ale brakuje ci pomysłu? W niedzielę, 1 października, między godziną 14.00 a 17.00, goście AmbiExperience będą mogli skorzystać bezpłatnych z porad architektek i projektantek wnętrz z A+A Pracownia. Ciekawe dodatki, odpowiednie ustawienie mebli, ekspozycja telewizora, trendy kolorystyczne - jeśli w salonie brakuje tego „czegoś”, warto przyjść ze zdjęciem wnętrza i dowiedzieć się jak sprawić, by było nie tylko funkcjonalne, ale także ciekawe.

#AmbiExperience

Projekt AmbiExperiece jest częścią kampanii, której celem jest prezentacja kolekcji telewizorów Philips 2017, które w okresie wakacyjnym pojawiły się na sklepowych półkach w Polsce i zaproszenie do doświadczenia technologii Ambilight.

źródło: philips/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe