agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Philips wprowadza na rynek telewizory MediaSuite

Philips wprowadza na rynek telewizory MediaSuite

SPRZĘT RTV / Telewizory / 2011-09-16 08:17:00

Wprowadzeniu telewizorów Philips MediaSuite towarzyszą badania wskazujące, że podróżni wolą hotele, które oferują multimedialne telewizory. Ponad połowa (55%) spośród 6767 respondentów, którzy wzięli udział w obejmujących całą Europę badaniach, stwierdziła, że chętniej wybrałaby pokój z telewizorem podłączonym do internetu. 92% osób przyznało, że korzystałoby z usługi NetTv podczas każdego swojego pobytu w hotelu. Do najbardziej atrakcyjnych usług dostępnych przez internet należą catch-up TV (39%), serwisy informacyjne (17%) oraz informacje o pogodzie (11%). W dziedzinie usług związanych z hotelarstwem największym powodzeniem cieszy się serwis z informacjami o mieście pobytu (39%), usługi concierge (16%) oraz informacje lotniskowe (10%).

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

[[[zdjecie,4244,prawa]]] Telewizory MediaSuite to najnowszy dodatek do gamy produktów firmy Philips zaprojektowanej specjalnie dla branży hotelarskiej, który za pośrednictwem wielu internetowych aplikacji NetTv pozwoli zaoferować wcześniej niedostępne usługi interaktywne bez potrzeby instalowania przystawki set-top box - a wszystko to niskim kosztem. Telewizory Philips MediaSuite pozwalają gościom hotelowym w pełni skorzystać z internetu bez potrzeby włączania laptopa czy notebooka. Catch-up TV, internetowe aplikacje, takie jak lokalna prognoza pogody i wiadomości oraz serwisy Facebook czy Twitter, są teraz dostępne za pomocą telewizora. Oznacza to, że podróżni nie odczują różnicy między korzystaniem z internetu w hotelu i w domu. Nawigację ułatwia oryginalny pilot zaprojektowany tak, aby korzystanie z całej gamy interaktywnych serwisów było intuicyjne.

Telewizory Philips MediaSuite powstały w oparciu o „Super Seven” - obietnicę złożoną klientom. Oto siedem wyjątkowych korzyści zarówno dla gości, jak i hotelarzy:

  • [[[zdjecie,4245,prawa]]] Oszczędność: Obniża zużycie energii oraz kosztów.
  • Prostota: Przyjazne użytkownikowi i możliwe do przystosowania do własnych potrzeb ekrany oraz nowe źródła dochodów.
  • Inteligentna technologia: Szeroki zakres telewizorów LED z najwyższej jakości obrazem i technologią IPTV, kompatybilnych z wybranym interaktywnym systemem.
  • Usługi: W tym rozszerzona gwarancja na 5 lat oraz dogodny program wypożyczeń.
  • Nasza specjalność: Technologie Ambilight oraz 3D w Twoim hotelu to zupełnie nowe doznania dla gości.
  • Bezpieczeństwo: Możliwość szyfrowania danych oznacza, że Twoi goście mogą szybko obejrzeć najnowsze hity kinowe.
  • Zróżnicowanie oferty: Specjalne właściwości oraz funkcje pozwolą barom i statkom rejsowym również skorzystać z oferty profesjonalnych telewizorów Philips.

Wouter Staal, starszy manager ds. globalnego marketingu, Dział Philips Hotel TV, stwierdził: „Naszym celem jest, aby dzięki naszym rozwiązaniom telewizji hotelowej właściciele i managerowie hoteli na całym świecie mogli zaoferować swoim gościom zróżnicowane doznania w niskiej cenie. Telewizory MediaSuite poszerzają gamę naszych produktów i pokazują zaangażowanie na rzecz dostarczania naszym partnerom biznesowym konkurencyjnych i innowacyjnych usług”.

"Ponad 30 lat doświadczenia w branży hotelarskiej sprawia, że firma Philips jest w stanie dostarczać niekonwencjonalne rozwiązania w postaci gamy telewizorów LED z nowatorskimi elementami. Dowodem naszego zaangażowania na rzecz innowacji jest również stworzenie zespołu ekspertów - CoCreation Expert Team. Ten panel niezależnych, najlepszych przedstawicieli branży mających wieloletnie doświadczenie będzie testować produkty oraz doradzać firmie Philips, w jaki sposób może dalej rozwijać swoje oryginalne rozwiązania, tak aby poprawiać jakość pobytu w hotelu. Do zespołu CoCreation Expert Team firmy Philips należy kierownictwo wyższego szczebla jej najważniejszych partnerów z branży hotelarskiej, w tym sieci Mariott i Accor oraz najlepsi konsultanci związani z hotelarstwem:" Ted Horner, Bryan Steele i Ian Millar ze Szkoły Hotelarstwa w Lozannie .

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe