agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Player reklamowy Popcorn Hour S-300

Player reklamowy Popcorn Hour S-300

SPRZĘT RTV / Inne / 2012-07-11 14:52:00

W sierpniu 2012 r. do oferty firmy Human Media, dystrybutora odtwarzaczy multimedialnych, trafi najnowszy player reklamowy marki Popcorn Hour, model S 300. Producent, znany głównie z rynku odtwarzaczy domowych od początku zajmował się także rynkiem digital signage i w roku 2009 debiutował modelem S-210. Popcorn Hour S-300 to kompleksowe rozwiązanie, w skład którego wchodzi odtwarzacz odpowiedzialny za generowanie obrazu i dźwięku oraz rozbudowane oprogramowanie Digital Signage with Apps.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Oprogramowanie pozwala na projektowanie złożonych prezentacji reklamowych i informacyjnych zbudowanych z filmów HD, zdjęć, tekstu, fragmentów statycznych i aktywnych widżetów internetowych. Swoboda, jaką daje producent przy projektowaniu scen sprawia, że tworzenie efektownych, niepowtarzalnych i oryginalnych prezentacji jest niezwykle proste i poradzi sobie z tym nawet początkujący użytkownik. Odtwarzacz zarządzany jest zdalnie przez sieć, po zaprogramowaniu i podłączeniu do ekranu złączem HDMI lub VGA pracuje w sposób autonomiczny. Może być stosowanych jako źródło sygnału w prostych i rozbudowanych instalacjach reklamowych i informacyjnych w handlu, gastronomii, szkołach, biurach, muzeach oraz innych miejscach publicznych.

[[[zdjecie,7226,prawa]]] Popcorn Hour S-300 od strony sprzętowej zapewnia odtwarzanie wszelkich najpopularniejszych formatów wideo SD i HD, dekoduje cyfrowe formaty dźwięku kinowego, wyświetla zdjęcia i obsługuje różne protokoły sieciowe. Niewielka obudowa urządzenia mieści w sobie złącze USB z pamięcią flash (standardowo 4GB), którą użytkownik może powiększyć przez wymianę modułu. Na zewnątrz znajdują się złącza wizyjne HDMI oraz VGA (do 1680x1050), analogowe wyjście audio, złącze LAN 100Mbit oraz port szeregowy RS dostępny dla zaawansowanych instalacji z indywidualnym oprogramowaniem. Dzięki niewielkim rozmiarom urządzenia możliwy jest dyskretny montaż zestawu za ekranem TV. O wartości całego systemu decyduje nowatorskie oprogramowanie Digital Signage with Apps, przeznaczone do uruchamiania na komputerze PC. Oprogramowanie pozwala na budowanie projektów złożonych ze scen, które powiązane są z osią czasu i mogą być odtwarzacze w cyklach dziennych i tygodniowych. Scena składa się z elementów dobieranych i układanych na ekranie przez użytkownika, odpowiedzialnych za odtwarzanie zdjęć, materiałów wideo i przesuwanych pasków z tekstem (RSS, Twitter, TXT). Elementy można dostosowywać pod kątem wyglądu, położenia i prezentowanej treści. Producent dołączył także dodatkowe elementy - widżety, wyświetlające pogodę, datę, czas, oraz opcję podglądu sceny na ekranie komputera. Stworzone projekty mogą być zapisane na dysku, pamięci USB lub zdalnie przesłane do odtwarzacza (lub grupy odtwarzaczy) za pośrednictwem protokołu FTP.

Zastosowane rozwiązania pozwalają na twórcze i nieograniczone szablonami podejście do projektowania wizualnej strony przekazu. Oprogramowanie jest proste w obsłudze, większość operacji wykonuje się myszką i stworzenie własnego projektu nie jest trudne nawet dla początkujących użytkowników. Dla bardziej zaawansowanych zastosowań i instalacji producent umożliwił użytkownikom tworzenie i dodawanie własnych aplikacji i elementów scen, zachęcając firmy zewnętrzne do angażowania się w projekt od strony programistycznej. Oprogramowanie Digital Signage with Apps dostępne jest za darmo na stronach producenta i można z niego korzystać bez podłączania odtwarzacza S-300.

  • Cena katalogowa Popcorn Hour S-300, przy zakupie jednej sztuki, wynosi 1199 zł brutto. Opcjonalna karta Wi-Fi (model WN-150) dostępna jest w cenie 80 zł. Gwarancja na urządzenie wynosi 2 lata.

źródło: hm/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe