Podróż do smaków i aromatów z ulubionych kawiarni na świecie
W ostatnim czasie możliwość podróży została znacznie ograniczona. Tęsknimy za tym, by napić się dobrego espresso w Paryżu, albo pysznej latte macchiato w Rzymie. Marka Siemens oferuje sposób na to, byśmy przenieśli się zmysłami do innych krajów. Możemy podróżować - bez wychodzenia z domu. Umożliwiają to w pełni automatyczne ekspresy Siemens, oferujące kawowe specjały, przygotowywane za naciśnięciem jednego przycisku. Wielbiciele kawy z mlekiem pokochają ekspresy z linii EQ.500. Podróżuj w najdalsze zakątki świata dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.
Idealne połączenie technologii i designu
Trwa akcja promująca w pełni automatyczne ekspresy EQ marki Siemens, pozwalające na przygotowanie kaw z różnych stron świata – od włoskich delicji kawowych do indyjskiej kaapi lub australijskiej flat white. W ramach kampanii emitowane są spoty wizerunkowe w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię spotową uzupełnia kampania sponsoringowa.
Ponadto, w serwisach VOD promowany jest spot dotyczący systemu iAroma, czyli innowacyjnej technologii, która powoduje, że wszystkie komponenty ekspresu płynnie współpracują w celu osiągnięcia jednego ostatecznego celu: doskonałej kawy. Działania wizerunkowo-promocyjne ekspresów Siemens EQ wspiera również komunikacja on-line. Kampanię display oraz artykuły dotyczące ekspresów na znanych i lubianych portalach, uzupełnia komunikacja w mediach społecznościowych marki Siemens oraz na profilach współpracujących z marką Influencerów. Do końca stycznia 2021 roku będzie można skorzystać z promocji cash back, w której zakup wybranego ekspresu objętego promocją premiowany jest zwrotem do 500 zł. Funkcje i zalety technologii Siemens w ekspresach EQ przedstawiają liczne materiały POS – ulotki i informacje na urządzeniach w sklepach stacjonarnych.
Kampanię przygotowali:
- Adaptacja kampanii TV i VOD – Hypercrew
- Materiały online – Digital Comet
- Materiały POS – Level
źródło: agdrtv24.pl