Polycom mianuje liderów globalnej sprzedaży i marketingu
Firma Polycom ogłosiła nowe nominacje w zarządzie. Polycom oczekuje, że zmiany pomogą do w rozwoju, przyspieszą dynamiczny wzrost na największych rynkach oraz umocnią realziowaną od pewnego już czasu wizję firmy „UCEverywhere”.
Polycom promuje Hansjoerg Wagner na stanowisko wiceprezesa Global Field Operations. Wagner jest ekspertem w dziedzinie opracowania i realizacji strategii sprzedaży, czego dowodem jest rekordowa sprzedaż w krajach Azji i Pacyfiku, najszybciej rozwijających się regionach, gdzie obecna jest firma. Pod przewodnictwem Wagnera, udział regionu APAC wzrósł do 24% całkowitych przychodów Polycom, jednocześnie zapewnijąc jej najwyższą marżę. Promocja ta rozszerza rolę Wagnera na globalną sprzedaż oraz ogólnoświatowe serwisy usług w chmurze. Będzie on nadal prezesem regionu Azja i Pacyfik. W skład jego rozszerzonego zespołu wejdzie też Gary Testa.
Gary Testa dołącza do Polycom jako wiceprezes Global Cloud Service Provider Solutions Group. Mając 25 lat doświadczeń w marketingu i sprzedaży potwierdzonych sukcesami w takich firmach jak IBM Tivoli Software i Ditech Networks, Inc, Testa będzie odpowiedzialny za globalną sprzedaż i rozwój biznesu w zakresie współpracy z partnerami serwisowymi Polycom, dostawcami i zarządzaniem obsługą klientów. Będzie też prowadzić inicjatywy Polycom w modelu cloud i komunikacji mobilnej oparte na rozwiązaniach UC.
Liderzy Marketing i Brandingu
W czerwcu, Kate Hutchison dołączy do Polycom jako nowy szef marketingu i wiceprezes. Hutchison wnosi prawie 20-letnie doświadczenie kierowania działami marketingu i transformacji marek, zdobyte w najbardziej liczących się firmach w dziedzinie oprogramowania dla przedsiębiorstw, w tym VMware, Citrix Systems i BEA. Hutchinson będzie raportować do Andy Millera, prezesa i dyrektora generalnego. Hutchison będzie odpowiadać za marketing produktowy i korporacyjny, globalny marketing regionów. Dzięki wcześniejszemu doświadczeniu w dziedzinie oprogramowanie, wirtualizacji i nowych technologii oczekuje się, że Hutchinson przyspieszy rozwój marki Polycom, która przekształci się w lidera oprogramowania zgodnego z założeniami strategii „UC Everywhere”.
Polycom ogłasza nominacje mając za sobą kolejny udany kwartał, w którym spółka osiągnęła znaczący wzrost przychodów we wszystkich regionach geograficznych. Obecne nomincje są kontynuacją wcześniejszych zmian kadry kierowniczej i zarządu firmy Polycom z roku 2010 i początku 2011 roku, zmierzających do wzmocnienia pozycji spółki, zapewnienia jej optymalnego wzrostu i większej wydajności na dynamicznym rynku UC.
"Promowanie i rekrutacja sprawdzonych liderów pomoże nam w rozwoju talentów, które sprawią, że Polycom osiągnie 2 miliardy dolarów przychodu", mówi Andy Miller. "Wierzymy, że Polycom ma unikalną pozycję, aby wykorzystać szeroką akceptację komunikacji wizualnej na świecie do dalszego rozwoju usług w chmurze, mobilnych rozwiązań UC i budowania sieci współpracy w dziedzinie UC."