Ponad 230 profesjonalnych monitorów Panasonic w sieci Geco
Czeska firma Geco, zajmująca się głównie dystrybucją prasy oraz wyrobów tytoniowych, już w 2012 r. rozpoczęła wdrażanie w swoich salonach profesjonalnych monitorów Panasonic. Podczas modernizacji salonów podjęto współpracę z firmą Glance Media, która jako optymalne rozwiązanie wybrała monitory Panasonic. W tym roku sieć zostanie rozbudowana o kolejne modele Panasonic TH-65LFE7 i TH-65LFE8 w celu zwiększenia liczby kampanii i jednocześnie obniżenia kosztów oraz nakładów pracy.
Wybrane monitory Panasonic TH-65LFE7 i TH-65LFE8 to 65-calowe modele z podświetleniem LED, zapewniające wysoką jakość obrazu Full HD, jasność na poziomie 350 cd/m2 oraz współczynnik kontrastu na poziomie do 5000:1. Urządzenia wyróżnia smukła konstrukcja o grubości zaledwie 52 mm (dla modeli TH-65LFE7) oraz cienka ramka mająca ok. 10,5 mm. Dzięki temu ekrany sprawiają wrażenie wtapiających się w otoczenie, a sam przekaz zyskuje na wizualnej atrakcyjności.
W wyposażeniu modeli znajduje się szeroki zestaw złącz: wejścia-wyjścia (dwa porty HDMI oraz po jednym DVI-D oraz PC-IN) oraz sygnałów sterowania (RS232C, LAN, IR IN/OUT). Oprócz tego monitory mają wbudowane głośniki, co pozwala na odtwarzanie materiałów ze ścieżką dźwiękową bez konieczności podłączania zewnętrznych źródeł dźwięku. Zarządzanie całą siecią ułatwia specjalne bezpłatne oprogramowanie Panasonic umożliwiające monitorowanie i sterowanie ponad 2 tys. urządzeń z jednego komputera za pośrednictwem sieci LAN. Dodatkowo możliwa jest instalacja oprogramowania Early Warning Software, dzięki któremu użytkownik zyskuje nie tylko dostęp do szczegółowych danych na temat pracy poszczególnych monitorów, ale także otrzymuje powiadomienia o wszelkich nieprawidłowościach w ich działaniu. W efekcie oprogramowanie pozwala z wyprzedzeniem zaplanować prace związane z konserwacją, minimalizując potrzebny na to czas oraz koszty.
Wśród korzyści wdrożenia profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic firma Geco odnotowała obniżenie kosztów w ujęciu rocznym o 12 proc. w porównaniu z dotychczas stosowanymi tradycyjnymi rozwiązaniami opartymi na analogowych ekranach CLV (Citilight), ulotkach i stojakach. Jednocześnie liczba realizowanych kampanii wzrosła o 47 proc. Z kolei o wysokiej jakości urządzeń świadczy fakt, że w trakcie przeszło dwóch lat użytkowania zaledwie dwa z 236 ekranów zostały uszkodzone, co oznacza efektywność systemu na poziomie 99,2 proc.
źródło: panasonic/agdrtv24.pl