

Ponad 8 milionów pobrań gier wrocławskiego studia T-Bull w marcu 2017 roku
Wrocławskie studio T-Bull notuje kolejny dobry miesiąc pod względem liczby pobrań, których skumulowana liczba do końca marca 2017 roku wyniosła prawie 223 miliony. Z kolei, sam rynek gier mobilnych w 2016 roku osiągnął wartość 36,9 miliarda dolarów, przebijając zarówno rynek konsolowy, jak i pecetowy.
W gry mobilne grają setki milionów użytkowników na całym świecie. Jak wynika z najnowszego raportu agencji badawczej Newzoo, posiadacze smartfonów i tabletów na gry wydają więcej pieniędzy niż Ci konsolowi czy pecetowi. Sumarycznie, globalny rynek gier wideo w 2016 roku osiągnął wartość 99,6 mld dol. Jeśli zaś chodzi o podział na poszczególne platformy, to wygląda to następująco: tablety i telefony komórkowe - 36,9 mld dol. (37% całkowitych wydatków), PC - 31,9 mld dol., oraz konsole - 30,8 mld dol.
źródło: agdrtv24.pl
