Popularność Tonsilu nie słabnie
Skąpiec.pl to jedna z największych internetowych porównywarek cenowych oraz przewodnik po wirtualnych zakupach. Jak pokazuje najnowszy ranking popularności opublikowany przez Skąpiec.pl, produkty Tonsilu uplasowały się w pierwszej dziesiątce najczęściej poszukiwanych urządzeń w kategorii głośników. W rankingu znalazły się kolumny Altus 200 na miejscu ósmym i Maestro II na miejscu drugim choć miejsce pierwsze zostało zajęte przez zestaw soundbar z wooferem a więc nie do końca pasujące do określenia „kolumny”. Odrzucając produkty soundbar Tonsil był jedyną marką, która wystąpiła dwukrotnie w Top 10. Dane obejmują okres od czerwca do września bieżącego roku.
Kolumny Maestro II doskonale sprawdzają się w warunkach domowych, współpracując ze sprzętem stereo jak i kinem domowym. Ich trójdrożna konstrukcja sprawia, że kolumny mają dynamiczne brzmienie i soczyste niskie tony. Aby zwiększyć komfort odsłuchu muzyki, producent wyoblił krawędzie kolumn oraz zaokrąglił od wewnątrz tuby bass-reflexu. Rozwiązania te pozwalają na zmniejszenie dyfrakcji dźwięku oraz zminimalizowanie szumów przy przepływie powietrza. Kolumny dysponują mocą 180 W. Niezmiennie jednym z flagowych modeli Tonsilu pozostają kolumny Altus. Doskonale wszystkim znane zestawy są skierowane do szerokiego grona miłośników dynamicznej muzyki oferując im swoje ponadprzeciętne możliwości. Altusy, w zależności od modelu oferują moc maksymalną od 200 aż do 300W.
-Takie dane są dla nas bardzo miłe, obserwujemy potwierdzenie ich w rzeczywistości tzn. w naszych danych sprzedażowych. Jest to sygnał, że nasze wysiłki oraz wprowadzane działania m.in. wydłużenie gwarancji do 5 lat przynoszą zamierzone efekty i będą miały znaczący wpływ na dalszy rozwój firmy. Jest to również przesłanie o zadowoleniu naszych klientów, które będziemy jeszcze bardziej umacniać wprowadzając niebawem do sprzedaży nowe modele zestawów Hi-Fi - mówi właściciel Tonsilu, Sławomir Wieszczeciński.
źródło: tonsil/agdrtv24.pl