agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Pro-Graphic i Pro-Office - media do druku od Ricoh

Pro-Graphic i Pro-Office - media do druku od Ricoh

SPRZĘT KOMPUTEROWY / Drukarki, skanery i akcesoria / 2012-10-04 09:37:00

Ricoh Polska wprowadza do oferty dwie nowe linie mediów do druku - Ricoh Pro-Graphic oraz Pro-Office. Linia mediów Pro-Graphic to najwyższa jakość papieru i doskonały dobór gramatur oraz rozmiarów. Media te dedykowane są profesjonalistom wymagającym najwyższej możliwej jakości przy drukowaniu broszur, ulotek, wizytówek czy plakatów.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Media te dostępne są formatach SRA3, A3 i A4. Pro-Graphic to media powlekane typu Silk, Gloss i niepowlekane Plain, o gramaturze od 90 g/m2 do 300 g/m2. Wszystkie produkty zostały opracowane we współpracy z papierniami akredytowanymi przez ISO 9001/14001. Posiadają również certyfikaty FSC i PEFC, gwarantujące połączenie najwyższej jakości z ekologią. Stosowanie w urządzeniach produkcyjnych ricoh nośników ricoh pro-graphic zapewnia idealne wydruki o spójnej jakości i większym kontraście obrazu, płynne drukowanie dwustronne i bezawaryjny przebieg pracy. Linia mediów Pro-Office to papiery dedykowane wszystkim użytkownikom urządzeń drukujących i kopiujących. Mają one na celu zminimalizowanie pyłu, który osadza się na wewnętrznych częściach urządzeń drukujących, dzięki czemu zwiększa ich żywotność. Dla użytkowników, którzy nie korzystają z kontraktów serwisowych to doskonałe rozwiązanie. Ricoh Pro-Office to papiery o formatach A4 i A3, o gramaturze 80 g/m2 w trzech jakościach Premium, Standard oraz Economy.

W związku z wprowadzeniem nowej gamy produktów, Ricoh Europe rozpoczęło strategiczną współpracę z dystrybutorem papierów graficznych i biurowych - Grupą Igepa. Na rynku polskim współpraca między Ricoh Polska a Igepa Polska została oficjalnie rozpoczęta na targach drupa 2012.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Igepa Polska. Igepa działa bardzo dynamicznie i stawia na konkurencyjność swojej oferty. Dzięki rozbudowanej sieci dystrybucyjnej będziemy mogli zaoferować naszym klientom m.in. doskonałe czasy realizacji zamówień” - mówi Tomasz Wieczorek, Marketing Coordinator & Production Printing Specialist w Ricoh Polska Sp. z o.o.

„Współpraca Igepa i Ricoh pozwoli naszym wspólnym klientom na rozszerzenie swojej dotychczasowej oferty o podłoża dedykowane do druku cyfrowego. Dzięki temu ich oferta stanie się jeszcze bardzie konkurencyjna” - mówi Adam Jastrzębski, Menadżer Sprzedaży Mediów do druku cyfrowego w Igepa Polska Sp. z o.o.

źródło: ricoh/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe