Pro-Graphic i Pro-Office - media do druku od Ricoh
Ricoh Polska wprowadza do oferty dwie nowe linie mediów do druku - Ricoh Pro-Graphic oraz Pro-Office. Linia mediów Pro-Graphic to najwyższa jakość papieru i doskonały dobór gramatur oraz rozmiarów. Media te dedykowane są profesjonalistom wymagającym najwyższej możliwej jakości przy drukowaniu broszur, ulotek, wizytówek czy plakatów.
Media te dostępne są formatach SRA3, A3 i A4. Pro-Graphic to media powlekane typu Silk, Gloss i niepowlekane Plain, o gramaturze od 90 g/m2 do 300 g/m2. Wszystkie produkty zostały opracowane we współpracy z papierniami akredytowanymi przez ISO 9001/14001. Posiadają również certyfikaty FSC i PEFC, gwarantujące połączenie najwyższej jakości z ekologią. Stosowanie w urządzeniach produkcyjnych ricoh nośników ricoh pro-graphic zapewnia idealne wydruki o spójnej jakości i większym kontraście obrazu, płynne drukowanie dwustronne i bezawaryjny przebieg pracy. Linia mediów Pro-Office to papiery dedykowane wszystkim użytkownikom urządzeń drukujących i kopiujących. Mają one na celu zminimalizowanie pyłu, który osadza się na wewnętrznych częściach urządzeń drukujących, dzięki czemu zwiększa ich żywotność. Dla użytkowników, którzy nie korzystają z kontraktów serwisowych to doskonałe rozwiązanie. Ricoh Pro-Office to papiery o formatach A4 i A3, o gramaturze 80 g/m2 w trzech jakościach Premium, Standard oraz Economy.
W związku z wprowadzeniem nowej gamy produktów, Ricoh Europe rozpoczęło strategiczną współpracę z dystrybutorem papierów graficznych i biurowych - Grupą Igepa. Na rynku polskim współpraca między Ricoh Polska a Igepa Polska została oficjalnie rozpoczęta na targach drupa 2012.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Igepa Polska. Igepa działa bardzo dynamicznie i stawia na konkurencyjność swojej oferty. Dzięki rozbudowanej sieci dystrybucyjnej będziemy mogli zaoferować naszym klientom m.in. doskonałe czasy realizacji zamówień” - mówi Tomasz Wieczorek, Marketing Coordinator & Production Printing Specialist w Ricoh Polska Sp. z o.o.
„Współpraca Igepa i Ricoh pozwoli naszym wspólnym klientom na rozszerzenie swojej dotychczasowej oferty o podłoża dedykowane do druku cyfrowego. Dzięki temu ich oferta stanie się jeszcze bardzie konkurencyjna” - mówi Adam Jastrzębski, Menadżer Sprzedaży Mediów do druku cyfrowego w Igepa Polska Sp. z o.o.
źródło: ricoh/agdrtv24.pl