Producent sprzętu gamingowego Logitech G partnerem McLarena
Przedstawiciele świetniej znanej w Polsce marki sprzętu dla graczy Logitech G ogłosili właśnie przedłużenie kontraktu sponsorskiego z McLarenem co najmniej do końca 2020 roku. Logitech G to już wieloletni partner tego brytyjskiego producenta luksusowych samochodów sportowych i obie firmy współpracują od dawna przy zawodach e-sportowych World’s Fastest Gamer oraz McLaren Shadow. Ze względu na branżę w jakiej działa McLaren, koncentruje się on na sponsoringu graczy w gry sportowe, a w szczególności w gry wyścigowe.
Najnowszym projektem, w jaki zaangażowane są obie firmy, jest turniej wyścigowy G Challenge 2020. Szczegóły tego wydarzenia nie zostały jeszcze ujawnione, ale Logitech stworzył już poświęconą mu stronę. O ile poprzedni turniej z tej serii, Logitech G Challenge 2019 miał raczej ograniczoną pulę nagród, wynoszącą niecałe 10 tysięcy dolarów i rozgrywany był w Counter Strike: Global Offensive, tym razem nagrody będą znacznie wyższe, a rozgrywka prawdopodobnie będzie toczyć się będzie w takich grach jak Project CARS.
Kto zwycięży wyścig po nowych fanów?
E-sportowi zawodnicy z czołowych lig świata już trenują, ale to nie tylko gamingowe drużyny wygrają na tej rywalizacji. Inwestycja w e-sport jest świetną okazją do budowy świadomości marki i firmy ze wszystkich branż sięgają coraz chętniej do tej formy promocji. Jak twierdzi dyrektor marketingu i sprzedaży w McLaren Racing, Logitech G wspiera od początku przedsięwzięcia e-sportowe tego producenta aut i wydłużenie tej współpracy na kolejne miesiące przyniesie korzyść obu firmom. Nie jest to zresztą pierwszy raz, gdy firma zajmuje się sponsorowaniem wirtualnych wyścigów. McLaren organizował już między innymi turniej Shadow Project. Był on rozgrywany w takich grach jak Real Racing 3, rFactor 2, and Forza Motorsport na pecety, konsole, a nawet na smartfony.
Z kooperacji cieszy się również Logitech, którego przedstawiciel chwali McLarena za bycie pionierem w przemyśle motoryzacyjnym oraz w niezwykle konkurencyjnym świecie Formuły 1. To wspólne doświadczenie eRacingu ma „rozpalać pasję do sportów wyścigowych w każdym z nas”. Firma liczy na to, że zainteresowanie wygenerowane przez tą rywalizację, przełoży się na sprzedaż akcesoriów wśród graczy pasjonujących się wyścigami. W naszym kraju Logitech znany jest z solidnych myszy i klawiatur, ale firma wypuszcza pod swoją marką także specjalistytczne podkładki dla graczy, słuchawki gamingowe i wiele innego sprzętu. Esportowcy ścigający się w swoich bolidach będą zainteresowani specjalistycznym sprzętem, takim jak kierownice wyścigowe, czy Driving Force Shifter. Ten rewelacyjny drążek zmiany biegów, wykonany ze stali i skóry, podłączany jest przez USB i obsługiwany w wielu grach na Playstation 4, Xbox One i na komputery z Windowsem.
Kolejnym zwycięzcą rosnącego zainteresowania e-sportem, będą internetowi bukmacherzy, u których możemy typować wyniki online, tacy jak pzbuk bukmacher. Większa liczba profesjonalnych drużyn, nowe turnieje z wysokimi nagrodami i zainteresowanie czołowych firm, przełoży się na jeszcze lepszy poziom i wyższe emocje. To zapewne kwestia czasu, gdy e-sport zawita na Igrzyskach Olimpijskich, bo to właśnie na grach komputerowych wychowuje się całe pokolenie. Jest to więc świetna wiadomość dla każdego gracza: zarówno profesjonalisty, jak i grającego sporadycznie amatora. McLaren to nie pierwsza marka samochodów, która dokłada swoją cegiełkę do budowy profesjonalnego e-sportu na świecie i z całą pewnością nie ostatnia.
źródło: agdrtv24.pl