Produkty Toshiba Lifestyle już dostępne w RTV EURO AGD
RTV EURO AGD wychodzi naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, poszerzając swój asortyment o sprzęt znanych i cenionych marek. Z tego względu nawiązało współpracę z Toshiba Lifestyle, producentem szerokiej gamy produktów AGD.
Połączenie tradycji z nowoczesnością
Toshiba, marka o ponad 140-letniej tradycji, w ubiegłym roku zdecydowała się na odświeżenie segmentu AGD, rozpoczynając globalną strategię ekspansji. Produkty japońskiego producenta pojawiły się w Polsce pod koniec 2019 roku i ich oferta stale powiększa się o nowy asortyment.
– Nieustannie poszerzamy nasze portfolio o renomowane marki, stąd decyzja o wprowadzeniu do niego produktów Toshiba, jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów na świecie, z wieloletnią tradycją, stawiającego na innowacje – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Dbamy o to, by klienci mogli znaleźć w naszych sklepach nowoczesny, wysokiej jakości, sprzęt, który sprosta zarówno coraz większym wyzwaniom codzienności, jak i wymaganiom konsumentów.
Wybrane produkty AGD marki Toshiba od lipca dostępne są w salonach RTV EURO AGD, a cały asortyment, w tym nowa seria lodówek, pralek i kuchenek mikrofalowych, w należącym do sieci sklepie internetowym – euro.com.pl.
– Wprowadzenie nowej marki na rynek polski jest zawsze bardzo dużym wyzwaniem, którego podejmuję się z niezwykłym entuzjazmem. Głęboko wierzę w jakość produktów, zaawansowane technologie, elegancki wygląd oraz siłę i renomę marki Toshiba, która w połączeniu z uznanym w Polsce detalistą stworzy mocny biznesowy duet z korzyścią dla setek tysięcy Polek i Polaków – dodaje Joanna Paul, Business Development Manager, odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój sprzedaży produktów AGD Toshiba w Polsce.
Dbałość o detale i nowatorski design
Oferowane przez Toshiba Lifestyle produkty AGD to połączenie nowoczesności z japońską precyzją i dbałością o detale. Pralka Toshiba TW-BJ110W4 została wyposażona w niezwykle trwały silnik inwerterowy, nowoczesny kolorowy wyświetlacz TFT, podświetlany bęben, wodoodporny suwak do sterowania urządzeniem, automatyczne dozowanie detergentu czy też system zwalniający blokadę drzwi w 3 sekundy. Z kolei w ofercie lodówek znaleźć można m.in. zaawansowany technologicznie czterodrzwiowy model Toshiba GR-RF646WE-PMS, ze zmienną komorą, która może być – w zależności od bieżących potrzeb – zarówno lodówką, jak i zamrażarką. Wyróżnia się on ponadprzeciętną pojemnością, a dzięki obecności technologii Plazma Pure, eliminuje bakterie i nieprzyjemne zapachy. W ofercie Toshiba Lifestyle (AGD) znajdziemy również eleganckie i stylowe kuchenki mikrofalowe.
– Globalny projekt rebrandingu opracowany przez Toshiba w ubiegłym roku ma na celu połączenie dziedzictwa firmy Toshiba z przyszłością oraz opracowanie wiodącej na świecie jakości produktu w połączeniu z japońskim minimalizmem, estetyką i prostotą użytkowania. Slogan #DetailsMatter odzwierciedla najwyższą dbałość o szczegóły, które mają znaczenie w naszym codziennym życiu – mówi Magdalena Marciniszyn, Marketing Manager CEE, odpowiedzialna za budowę marki Toshiba w sektorze AGD w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Dla poszukujących sprzętu gospodarstwa domowego ważne jest solidne wykonanie, dbałość o detale, a ostatnio coraz większe znaczenie ma także nowoczesny, unikalny design – mówi Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Wierzymy, że oferta Toshiba Lifestyle, która łączą te cechy w swoich produktach, spotka się z dużym zainteresowaniem polskich konsumentów.
źródło: agdrtv24.pl