agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Projektory ASK Proxima - powrót marki

Projektory ASK Proxima - powrót marki

SPRZĘT RTV / Projektory / 2013-03-11 11:11:00

ASK Proxima jest własnością koncernu ACTO Group i zawiera w sobie DNA jednych z najbardziej rozpoznawalnych brandów na rynku audiowizualnym. Marka ma swoje początki w roku 1984 w Europie, a od 2010 roku projektory współtworzą czołowi inżynierowie i projektanci, którzy pracowali wcześniej np. dla Sanyo. Kluczowe komponenty dostarczają znane w branży koncerny, takie jak Sony, Texas Instruments, Philips, Ushio, Phoenix, Ricoh i Pixelworks, a większość podzespołów produkowanych jest przez ACTO. Uruchomiona w styczniu 2013 r. nowa fabryka ma wydajność produkcyjną wynoszącą 600.000 sztuk rocznie, a jej moce w przyszłym roku wzrosną 2-krotnie.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

ASK Proxima, to 16 różnych kategorii projektorów, z których na polskim rynku pojawią się na początku 3 najpopularniejsze segmenty w technologii 3LCD. Dostępne będą projektory krótkoogniskowe, urządzenia instalacyjne z wymienna optyką oraz bardzo ciekawe urządzenia dla biznesu. Wszystkie produkty objęte są 3-letnią gwarancją na projektor oraz roczną (wynoszącą max. 600h) na lampę projekcyjną. Wyłącznym dystrybutorem marki ASK Proxima w Polsce jest ViDiS S.A. 

„Spodziewamy się, że ASK Proxima spotka się przede wszystkim z zainteresowaniem Partnerów, którzy bardzo dobrze wspominają projektory Sanyo" - informuje Tomasz Kliczkowski wiceprezes zarządu ViDiS SA. "Były to jedne z najlepszych urządzeń na rynku, wygrywające przede wszystkim jakością obrazu i bezawaryjnością. Obie powyższe cechy są teraz domeną ASK Proximy. Obecność czołowych projektantów i inżynierów Sanyo przekonała nas, że jest to produkt, którym warto się zainteresować. Zwróciliśmy się również z prośbą o opinię do firm, które zajmują się badaniem rynku projektorów na całym świecie i zaskoczyła nas skala uznania dla ACTO i marki ASK Proxima. Firmie wróży się podbój światowego rynku w stosunkowo krótkim czasie ze względu na połączenie najwyższych standardów jakościowych, optymalną bazę kosztową oraz poważne zaangażowanie kapitału. Naszym pomysłem na promocję tej marki jest korzystanie z renomy Sanyo. Każdy dealer, który miał w ręku produkty nieistniejącej już marki od razu rozpozna jej charakterystyczne cechy. Trzeba przyznać, że ACTO wykonało kawał dobrej roboty."

źródło: vidis/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe