Relacja po śniadaniu prasowym z Fabio De’Longhi
Fabio De’Longhi, Dyrektor Generalny Grupy De’Longhi i Prezes Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Urządzeń AGD spotkał się na kameralnym śniadaniu z dziennikarzami z prasy biznesowej i branżowej. Spotkanie miało miejsce w warszawskiej siedzibie De’Longhi Polska, a o doznania smakowe zadbał sam Theo Vafidis, znany kucharz grecki, zaprzyjaźniony z firmą.
Na dobry początek dnia, mistrz kuchni zaserwował popisowy deser, do przygotowania którego wykorzystał greckie produkty, w tym sery, owoce, przyprawy korzenne oraz wino. Dzięki takiemu połączeniu składników udało mu się uzyskać niesamowity smak, którym zaskoczył zaproszonych gości. Mistrz gotował dla zgromadzonych przedstawicieli mediów na żywo, korzystając z robota planetarnego Kenwood Cooking Chef. W sali konferencyjnej roznosiły się zapachy działające na podniebienie i wyobraźnię uczestników spotkania.
[[[zdjecie,3370,prawa]]] Przedstawiciele mediów w kameralnej atmosferze rozmawiali z gościem o europejskim i polskim rynku urządzeń AGD jak też o trendach i zmieniających się preferencjach zakupowych konsumentów. Jako prezydent CECED - Fabio De’Longhi zwrócił uwagę na potrzebę współpracy producentów urządzeń AGD w zakresie ochrony środowiska i działań na rzecz recyklingu zużytych produktów. „To ważny problem i wyzwanie, z którym wszyscy musimy się zmierzyć i dążyć do przyjęcia wspólnych standardów postępowania w tej niezwykle ważnej dla naszej przyszłości kwestii.”
Dziennikarze zadawali także pytania związane z designem i kulturą picia kawy, jak przystało na gościa pochodzącego z Włoch. Ekspresy do kawy - najbardziej znana i najsilniejsza linia produktów w portfolio marki De’Longhi, doskonale odbierane są przez polskich nabywców, a ich sprzedaż, szczególnie modeli z segmentu automatycznych urządzeń klasy Premium, nieustannie rośnie. Pytany o rynek kawy i ekspresów, Fabio De’Longhi podkreślił, że celem firmy jest projektowanie i produkcja idealnych pod względem funkcjonalnym i jakościowym ekspresów do kawy. Dotyczy to także urządzeń na kapsułki, a to dzięki współpracy z Nespresso.
[[[zdjecie,3369,prawa]]] Najlepszym podsumowaniem spotkania jest refleksja Fabio De’Longhi, że to pasja i wiara we własną markę są siłą napędową jej rozwoju. Zdaniem Teo Vafidisa niezbędna jest jeszcze miłość do swojego zajęcia. Z pewnością obu Panom jej nie brakuje.