Rola internetowej wizytówki Twojej firmy
Każda firma potrzebuje wizytówki, niekoniecznie jednak papierowej. W XXI wieku o wiele ważniejszą rolę odgrywają wizytówki internetowe, czyli strony WWW. Trudno dziś wyobrazić sobie bez nich jakikolwiek biznes. Niezależnie od tego, jakiego rodzaju działalność prowadzisz – czy jest sklep, firma usługowa czy jeszcze coś innego – musisz zaznaczyć swoją obecność w sieci. Od tego może zależeć Twoje być albo nie być na rynku.
Dlaczego tak ważne jest posiadanie firmowej strony WWW?
Twoi potencjalni klienci spędzają mnóstwo czasu w internecie i to tam kierują się w poszukiwaniu informacji o interesujących ich markach. Jeśli nie uda im się znaleźć informacji o Twojej marce, przeniosą zainteresowanie na inne, czyli na Twoich konkurentów. Dlatego musisz wyjść naprzeciw oczekiwaniom odbiorców i stworzyć dla nich stronę internetową, która dostarczy im wszystkich potrzebnych informacji o oferowanych przez Ciebie produktach bądź usługach i umożliwi nawiązanie kontaktu w razie ewentualnych pytań lub wątpliwości. Jeśli posiadasz sklep, strona internetowa może Ci posłużyć również jako dodatkowa platforma sprzedaży wspierająca handel stacjonarny. Pamiętaj, że każda strona WWW ma nieograniczony, a więc globalny zasięg – to oznacza, że dzięki swojej internetowej wizytówce będziesz miał szansę dotrzeć ze swoją ofertą do klientów nie tylko z Twojego miasta, ale też całego kraju, a nawet świata. Więcej na ten temat znajdziecie na Alterpage.pl
Czy strona internetowa jest lepsza niż fanpage?
Strona internetowa nie jest lepsza ani gorsza od fanpage’a na facebooku czy profilu na Instagramie. Spełnia po prostu inną funkcję. Media społecznościowe służą głównie do zamieszczania bieżących newsów i budowania społeczności wokół marki, podczas gdy strona WWW jest wizytówką firmy, miejscem, gdzie możemy zaprezentować w pełnej krasie jej ofertę i umożliwić klientom łatwe odnalezienie wszystkich najważniejszych informacji na jej temat. Nie warto więc rezygnować z posiadania strony internetowej na rzecz konta na Instagramie lub facebooku. Profile w serwisach społecznościowych nie sprawdzą się jako dobre zastępstwo, mogą za to stanowić świetne uzupełnienie.
źródło: agdrtv24.pl