agdrtv24 - twitteragdrtv24 - facebookagdrtv24 - linkedin
Routery TP-LINK najwyżej ocenione przez konsumentów

Routery TP-LINK najwyżej ocenione przez konsumentów

SPRZĘT KOMPUTEROWY / Urządzenia sieciowe / 2013-11-29 08:59:38

Przeprowadzony po raz kolejny największy ogólnopolski plebiscyt konsumencki w kraju wyłonił najpopularniejsze produkty i marki na krajowym rynku. Największym uznaniem ankietowanych w kategorii routery cieszyły się produkty TP-LINK, co zadecydowało o przyznaniu marce I miejsca oraz tytułu Laur Konsumenta 2013 w swojej kategorii.

Polecane sklepy

RTV Euro AGDMedia ExpertMedia MarktNEONET

Jak co roku, badania przeprowadzone przez organizatora konkursu miały na celu wyłonienie najpopularniejszych wśród konsumentów produktów i marek w swoich kategoriach. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą ankiet i sondażu telefonicznego.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji programu, TP-LINK decyzją konsumentów, otrzymał złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 za I miejsce w kategorii routery.

Z roku na rok projekt ewoluuje i w kolejnych edycjach stosowane są coraz bardziej zaawansowane metody realizacji i analizy badań. W tym roku badania miały na celu stworzenie rankingu marek i usług, które zdaniem konsumentów mają najwyższą jakość. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą metod ilościowych i jakościowych.

Przykładowe wypowiedzi respondentów programu Konsumencki Lider Jakości:

„(…) Miałam dwa takie routery w dwóch mieszkaniach, są łatwe w obsłudze i nie sprawiają problemów (…)”
„(…) Routery są dość proste w konfiguracji, a przy tym posiadają multum funkcji. Fajny design. Dodatkowo są tanie (…)”
„(…) Bardzo wytrzymałe i trwałe, niska cena, dobra jakość internetu (…)”

„Przede wszystkim cieszy mnie to, że konsumenci darzą naszą markę dużym zaufaniem, a nasze produkty wybierają ze względu na ich niezawodność. Oba plebiscyty to całkowicie niezależne badania rynkowe prowadzone na dużej liczbie ankietowanych, o których dowiedzieliśmy się już po oficjalnym ogłoszeniu wyników - stąd nasze zaskoczenie, ale i spora satysfakcja. Przed nami następne cele, wkrótce do rąk naszych klientów trafią kolejne innowacyjne produkty i jestem przekonany, że sprostamy wymaganiom konsumentów. Poprzeczka postawiona jest wysoko, ale dla nas to przede wszystkim bardzo miła i skuteczna motywacja” - zapewnia Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-LINK Polska.

źródło: tplink/agdrtv24.pl

agdrtv24
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe